Liestöl Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Når jeg leser folk som skriver "Fordi Alliance eller Horde er bare best!" blir jeg bare litt oppgitt For them both!
MrLee Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg er gnom Gnomene har den tøffeste historien på Alliance siden og det er alltid kosli å dra til feks, Startstedet til Tauren.. Camp ettellerannet i Mulgore for å løpe inn i midten av campen og ta en /train mens alle lvl 1 folka flyr på deg.. har selvfølgelig på pvp da Og til alle dere som mener at Horde er badguys.. Det er ikke sant. Horde er snille de og, det er The Burning Legion som er de ekte slemmingene. Selvom Orcs og Humans sloss mot hverandre sloss de også begge mot The Burning Legion og alle tilhengerne(Scourge, Illidan og Nagaene osv.) Det som kalles Undead, altså The Forsaken kjemper mot Scourge(altså Undead'ene til Arthas og The Lich King) Og det gjør jo Humans også, Sylvanas Windrunner( var det ikke ?) Ble jo gjort til Banshee av Arthas og derfor kriger hun og The Forsaken mot Scourge, Arthas drepte jo sin far som var konge av Humans og der har vi en grunnen til menneskenes krig mot Scourge, samt at Scourge drev de ut av Lordaeron(Nå Undead/The Forsaken land) Tauren er heller ikke slemme, de var naturens tjenere akkurat som Night Elves, men Thrall redda Cairne Bloodhoof(Tauren ledern) ut av en knipe og derfor sverget Cairne troskap til Thrall, så sånn ble Tauren dratt inn i det. Husker ikke hvordan trolls ble dratt inn i det akkurat nå, men måtte bare få sagt det, og jeg prøvde så godt jeg kunne for å gjøre det kort yepp, det er også værd å nevne at etter at Orkene slutta å høre på hva demonene sa, pga blodkorrupsjon e.t.c, så er ikke de akkurat onde de heller... Er akkurat det samme med dem som med mennesker, noen gode, noen slemme..jevnt over ok.. Thrall er jo iallefall en grei sjef og samtidig kan det nevnes at forsaken er... onde... bare ikke så onde som the scourge... jeg mener hvem veit hva the forsaken skal etter at de er kvitt the scourge... lage seg ett nytt "hjemland" ja.. men er det rom for non undeads der? kommer de ikke til å konvertere resten etterpå da? hvis de vinner frem. The royal apothecary society holder jo på å brygge en ny type scourge plauge...eller no slikt..
HattyBusk Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Tror jeg valgte det, fordi jeg liker "good guys". Prøvde undead, men liker ikke å voldta spedbarn og drepe prostituerte. Bra at du valgte alliance slik at du slapp de morderiske pedoene da Er jo spesiellt populært blant undead priests å først drepe de prostituerte og så gjennoplive de for å gjøre det igjenn. Kan jo ikke vere normal om du velge undead. Dette var ikke ment som dissing av de som spiller undead, men en bevisst overdrivelse for å prøve å si noe om hvorfor jeg tror jeg valgte alliance. Måten du tolket dette på var jo ganske underholdende Tok det kanskje en anelse hardt der ja, hadde en dårlig dag. Både generelt sett og fordi trial accouten min ikke virker lengen og jeg får ikke tak i spillet Burde stått advarsel på wow pakkene. Noe lignende de på røykepakkene. Kanskje ikke akkuratt "wow dreper", men noe lignende "kan være svært vanedannede". Har selv testa: Gnom, mage (litt over 10, annen account) Human, priest (nesten 15 tror jeg, enda en annen account) *skifta server* Dwarf, hunter (nesten 15 første main) Nigthelf, druid (lvl 8 test acc) *skifta server for å spille med RL venner* Orc, shaman (lvl 6) Undead priest (mainen min, lvl 20 ) Tauren, hunter (alten min, nesten 15) De to første, to mitterste og de to siste er på samme server. Liker egenlig tauren best, både chars og område. Deretter kommer Dwarf/Gnom område. Så human, undead, nightelf og til slutt orc. Var rått å gå (nesten) rett over fra NE til UD. På NE var questene "the forest can't suport all the boars, you have to reduce the population". På UD er questene "some grave robbers east of here are anoying us, kill them." :!:
eKoFiSK Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg er gnom blablabla gidder ikke quote hele yepp, det er også værd å nevne at etter at Orkene slutta å høre på hva demonene sa, pga blodkorrupsjon e.t.c, så er ikke de akkurat onde de heller... Er akkurat det samme med dem som med mennesker, noen gode, noen slemme..jevnt over ok.. Thrall er jo iallefall en grei sjef og samtidig kan det nevnes at forsaken er... onde... bare ikke så onde som the scourge... jeg mener hvem veit hva the forsaken skal etter at de er kvitt the scourge... lage seg ett nytt "hjemland" ja.. men er det rom for non undeads der? kommer de ikke til å konvertere resten etterpå da? hvis de vinner frem. The royal apothecary society holder jo på å brygge en ny type scourge plauge...eller no slikt.. Ikke lett å huske alt i farta Men er det noen som ikke er litt onde da? Alltid noe korrupsjon ute og går. Det er jo onde NPC's av alle raser.. kanskje ikke Night Elves og Tauren.. ihvertfall ikke sett noen. Men de lar seg ikke falle til korrupsjon, (bortsett fra Illidan) for de er jo naturens tjenere Skulle gått ann å spille som de onde(ste) Burning Legion, Scourge, Naga og sikkert masse annet gøy som blizz hadde funnet på [useriøsmodus] Orcene slutta ikke på grunn av blodkorrupsjon, det var fordi de ikke orc'a mer:) [/useriøsmodus]
Champ Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Gnome, fordi gnome ser så ufattelig stygg og teit ut også er det så få gnome warriors stakars gnomen min, hentesveis og bart som vokser ut av hjelmen, kan ikke være lett.
MrLee Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg er gnom blablabla gidder ikke quote hele yepp, det er også værd å nevne at etter at Orkene slutta å høre på hva demonene sa, pga blodkorrupsjon e.t.c, så er ikke de akkurat onde de heller... Er akkurat det samme med dem som med mennesker, noen gode, noen slemme..jevnt over ok.. Thrall er jo iallefall en grei sjef og samtidig kan det nevnes at forsaken er... onde... bare ikke så onde som the scourge... jeg mener hvem veit hva the forsaken skal etter at de er kvitt the scourge... lage seg ett nytt "hjemland" ja.. men er det rom for non undeads der? kommer de ikke til å konvertere resten etterpå da? hvis de vinner frem. The royal apothecary society holder jo på å brygge en ny type scourge plauge...eller no slikt.. Ikke lett å huske alt i farta Men er det noen som ikke er litt onde da? Alltid noe korrupsjon ute og går. Det er jo onde NPC's av alle raser.. kanskje ikke Night Elves og Tauren.. ihvertfall ikke sett noen. Men de lar seg ikke falle til korrupsjon, (bortsett fra Illidan) for de er jo naturens tjenere Skulle gått ann å spille som de onde(ste) Burning Legion, Scourge, Naga og sikkert masse annet gøy som blizz hadde funnet på [useriøsmodus] Orcene slutta ikke på grunn av blodkorrupsjon, det var fordi de ikke orc'a mer:) [/useriøsmodus] joda... erkedruiden til night elves er nesten litt ond han ville lage Teldrassil, men Malfurion Stormrage sa nei, fordi det ikke ville få naturens velsignelse... men så gikk han og gjorde det uansett da malfurion forsvant i Emerald Dream... så han har iallefall litt manglende skrupler Og selvfølgelig finnes det gode og onde individer av alle raser... men forsaken er den eneste rasen jeg ser på som overall "på grensen til ond". Man vet rett og slett ikke hva fremtidsplanene deres er gode eller onde..
alfabanan Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg er gnom blablabla gidder ikke quote hele yepp, det er også værd å nevne at etter at Orkene slutta å høre på hva demonene sa, pga blodkorrupsjon e.t.c, så er ikke de akkurat onde de heller... Er akkurat det samme med dem som med mennesker, noen gode, noen slemme..jevnt over ok.. Thrall er jo iallefall en grei sjef og samtidig kan det nevnes at forsaken er... onde... bare ikke så onde som the scourge... jeg mener hvem veit hva the forsaken skal etter at de er kvitt the scourge... lage seg ett nytt "hjemland" ja.. men er det rom for non undeads der? kommer de ikke til å konvertere resten etterpå da? hvis de vinner frem. The royal apothecary society holder jo på å brygge en ny type scourge plauge...eller no slikt.. Ikke lett å huske alt i farta Men er det noen som ikke er litt onde da? Alltid noe korrupsjon ute og går. Det er jo onde NPC's av alle raser.. kanskje ikke Night Elves og Tauren.. ihvertfall ikke sett noen. Men de lar seg ikke falle til korrupsjon, (bortsett fra Illidan) for de er jo naturens tjenere Skulle gått ann å spille som de onde(ste) Burning Legion, Scourge, Naga og sikkert masse annet gøy som blizz hadde funnet på [useriøsmodus] Orcene slutta ikke på grunn av blodkorrupsjon, det var fordi de ikke orc'a mer:) [/useriøsmodus] joda... erkedruiden til night elves er nesten litt ond han ville lage Teldrassil, men Malfurion Stormrage sa nei, fordi det ikke ville få naturens velsignelse... men så gikk han og gjorde det uansett da malfurion forsvant i Emerald Dream... så han har iallefall litt manglende skrupler Og selvfølgelig finnes det gode og onde individer av alle raser... men forsaken er den eneste rasen jeg ser på som overall "på grensen til ond". Man vet rett og slett ikke hva fremtidsplanene deres er gode eller onde.. Hmm..er det ikke slik at Trollene er onde da? Tror jeg har lest et eller annet sted at de er full av ondskap.. Edit: fant link her http://www.worldofwarcraft.com/info/races/trolls.html står jo at Trollene er kjent for deres "cruelty and dark mysticism". Endret 7. april 2005 av alfabanan
eKoFiSK Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 En ting skal du ha MrLee.. Du sitter inne med mye kunnskap. Tør jeg spørre hvor mange ganger du har spilt igjennom warcraft spillene?
MrLee Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 de er ikke onde, litt xenophobiske kanskje. Koble det med ett meget barbarisk og krigersk samfunn, så er det jo klart du kommer frem til en slik holdning. dessuten har de jo jamaica stemme, "KAN" jo ikke være onde da
eKoFiSK Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 de er ikke onde, litt xenophobiske kanskje.Koble det med ett meget barbarisk og krigersk samfunn, så er det jo klart du kommer frem til en slik holdning. dessuten har de jo jamaica stemme, "KAN" jo ikke være onde da Jamaicansk stemme krysset med Arnuhld! Follow me if you want to live!
alfabanan Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 haha.. ikke sant.. Men, det som er litt morsomt er at når jeg spiller Alliance er det jo alltid Horde som er de "slemme", men når jeg spiller med Shaman'en min, får jeg hele tiden følelsen av at det er Horde som er "snille" mens Alliance er den virkelig onde...
Bautastein Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 haha.. ikke sant.. Men, det som er litt morsomt er at når jeg spiller Alliance er det jo alltid Horde som er de "slemme", men når jeg spiller med Shaman'en min, får jeg hele tiden følelsen av at det er Horde som er "snille" mens Alliance er den virkelig onde... Rart det der..
Snorre Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Synes TArens var veldig snile jeg. Og store var de og.
gamer73 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ingen som er slem og ond i dette spillet (jo kanskje et par tre NPC's). Man kriger utfra økonomiske interesser, slik som i de fleste av denne verdens kriger. Men om man først skal krige kan man krige på den siden man føler seg mest hjemme i. Samme for meg...jeg hadde vært på menneskenens side uansett hvor ond dem måtte være.
Choo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 ingen er vel "onde" det er vel hva spillerne (laugene) selv gjør det til med krigshissing slikt xP /jk Jeg har spillt Alliance nå fram til level 45 paladin, å da jeg startet var det ingen "fjortiss whining" men nå er det masse av det i SWC.. x_x Men skal prøve meg som UD warrior nå.. Så alliance på Shadow Moon, Ikke drep en undead warrior som heter Uhljjang! xD
p0zz Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Prøvde undead, men liker ikke å voldta spedbarn og drepe prostituerte. Eeeh?
danno_O Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg testa undead, men syntes landskapet var så trist at jeg bytta til alliance. Samme her. Blir jo nesten deprimert av å spille.
Aiven Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Prøvde undead, men liker ikke å voldta spedbarn og drepe prostituerte. Eeeh? Undead er onde. Jeg hadde ikke lyst til å spille ond med min første character. Capische? *Noen må ha det inn med teskje*
Icywiz Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg testa undead, men syntes landskapet var så trist at jeg bytta til alliance. Samme her. Blir jo nesten deprimert av å spille. enig der ja
jonasdaman Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Vis du spiller horde for du ikke følelsen av at Allience er snille og horde er slemme. mer motsatt Ally: Horde: for the horde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå