Gå til innhold

Total War: "Please insert correct CD-ROM" feil etter patching

Anbefalte innlegg

Skrevet

Patchet akkurat min Rome: Total War installasjon til versjon 1.2, og får nå feilmeldingen "please insert correct CD-ROM" når jeg forsøker å starte spillet. Klarte ikke finne noe lignende på support sidene til Activision, noen her som har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke imot retningslinjene hvis han har kjøpt spillet men bruekr crack, noe som er helt lovlig.

Men hvis du måtte avbryte mens du patchet kand et være derfor. Jeg ville uansett prøvd en full re-install.

Skrevet
Det er ikke imot retningslinjene hvis han har kjøpt spillet men bruekr crack, noe som er helt lovlig.

Hvis du tror det, bør du vel lese retningslinjene... :)

Lite vi kan gjøre før vi få mer info fra trådstarter.

Skrevet

Ja jeg har selvfølgelig kjøpt spillet :)

Jeg måtte ikke avbryte mens jeg patchet, patchen gikk helt fint gjennom. Reinstall frister svært lite, det er jo 3 CD-er (overså jeg en DVD utgave da jeg var i butikken tro?)

Skrevet

Jeg fikk akkurat svar fra Activision support (det tok under 2 timer, på en lørdag, stort klapp på hodet til Activision for det!). De skriver: "There is an "issue" with some discs.. Go back to your retailer and they should be willing to exchange the game."

Så jeg får bare prøve å bytte da.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

#borte vekk med link#

dette er ett falskt image. det funker ;)

Endret av Jankee
Skrevet

For dei som skulle vere i tvil om at slike filer ikkje blir tolerert på forumet, så henviser eg til punkt 8 i retningslinjne som eg også siterer her:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Så skulle det "problemet" vere løyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...