andnaess Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Patchet akkurat min Rome: Total War installasjon til versjon 1.2, og får nå feilmeldingen "please insert correct CD-ROM" når jeg forsøker å starte spillet. Klarte ikke finne noe lignende på support sidene til Activision, noen her som har vært borti noe lignende?
Herr Brun Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 hvis du har cracket versjon er det ikke så rart. Om du har originalplate vet jeg ikke hva som er problemet. For den saks skyld kan vi ikke hjelpe deg om du har cracket versjon. Det er imot rettningslinjene Herr Brun
Chasseur Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det er ikke imot retningslinjene hvis han har kjøpt spillet men bruekr crack, noe som er helt lovlig. Men hvis du måtte avbryte mens du patchet kand et være derfor. Jeg ville uansett prøvd en full re-install.
Orjanp Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det er ikke imot retningslinjene hvis han har kjøpt spillet men bruekr crack, noe som er helt lovlig. Hvis du tror det, bør du vel lese retningslinjene... Lite vi kan gjøre før vi få mer info fra trådstarter.
andnaess Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Ja jeg har selvfølgelig kjøpt spillet Jeg måtte ikke avbryte mens jeg patchet, patchen gikk helt fint gjennom. Reinstall frister svært lite, det er jo 3 CD-er (overså jeg en DVD utgave da jeg var i butikken tro?)
andnaess Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Jeg fikk akkurat svar fra Activision support (det tok under 2 timer, på en lørdag, stort klapp på hodet til Activision for det!). De skriver: "There is an "issue" with some discs.. Go back to your retailer and they should be willing to exchange the game." Så jeg får bare prøve å bytte da.
Cuneax Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg har samme problemet! Bare at jeg kjøpte spillet over Internett... Jævlig gemt, i grunn.
andnaess Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Bytta i går, nå funker det fint. Gode gamle butikken på hjørne har en fordel der...
Cuneax Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) Vil det komme en patch eller application fix som retter opp denne patetiske feilen? Endret 22. februar 2005 av cun
Chasseur Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Ikke spør meg, send mail til activison, og så forteller du hva de skrev!
Cuneax Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg tror jeg faktisk har kjøpt en piratkopiert versjon fra play.com! Mer info kommer.
KO- Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har en ting som fixer det. Skal laste den opp når jeg kommer hjem
KO- Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) #borte vekk med link# dette er ett falskt image. det funker Endret 16. mars 2005 av Jankee
Herr Brun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Tror ikke det der er helt lovlig, men lar det være opp til moderatorer å bestemme. *rapportert* Herr Brun
Bluebeans Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) dette er ett falskt image. det funker Mulig fila i seg selv er lovlig, men linken er ikke akseptert her. Endret 16. mars 2005 av Jankee
Jankee Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 For dei som skulle vere i tvil om at slike filer ikkje blir tolerert på forumet, så henviser eg til punkt 8 i retningslinjne som eg også siterer her: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Så skulle det "problemet" vere løyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå