Anubizzzz Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 I de siste dagene har jeg spilt evig mye wow. Etter som jeg har greid og leve med at wow bare freezer inniblant. Men i går så fant jeg ut av at dette klarte jeg ikke leve med. Der for skulle prøve og finne ut av hva det var. Etter en serie med reinstalling av drivere og programmer så skuille jeg se om det funka. Da ble det bare verre. Nå kommer jeg ikke inn på WOW engang. Det freezer så tidlig som i ligin screenen. Så må jeg restarte mauelt på pcen for at jeg skal komme meg inn i windows. Ting jeg har gjort - Formatert (2 ganger) - Testa minst 10 forsjellige drivere til alle enheter på pcen - Har testa med bare windows med sp1 og sp2 .. alle updates Min Hardware: MSI Neo 2 platinum AMD 64 3200+ 512 twinmos pc 3200 WD Raptor 10000 rpm GeForce FX 5950 ultra. Noen som har samme problem? Noen som har en løsning? Takker for alle svar
Potetdamen Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Har hørt at Twinmos ikke er så vennlig med Athlon 64.. så kan være derfor det freezer. helt sikker det er jeg ikke
EVH Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 på meg fryser også spillet veldig ofte nå. i begynnelsen var det lite, men igår var det hele tiden omtrent. da bare fryser alt opp, og ingen commands funker. (ctrl+alt+delete f.eks) Dette gjør at jeg må skru av pcn med knappen på maskina (holde inne) eller restarte da. Helt sinnsykt irriterende. aner ikke hva som forårsaker det, men hvis noen fler har samme problem. si ifra. Må vite om det er pcn eller spillet det er no gærnt med
-=Toasted=- Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 har ikke vært borti at det fryser, men har hatt endel problemer med "error 132".. specs: barton2500+ @2,1ghz Asus A7N8X deluxe WD 160 gig 2* 512 twinmos pc3200 Radeon 9200 350w psu resten er vel egentlig uvesentlig..
Nobrains Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg ville tro det var pcen som var litt føkka...feks GPU. Har du kjørt andre spill du har merka dette i ? Kanskje du skal kjøre en 3Dmark eller liggnende for og se.
Aiven Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Det fryser stadig vekk hos meg og. Hører på mp3 mens jeg spiller, noe som resulterer i at musikken dras ut i eeeeeeeeeeeeeeeeeee og æææææææææææææææ lyder
Nobrains Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Det problemet hadde jeg på laptopen min....den lyden varte i 5sek ellerno før alt ble normalt. De byttet da ut hovedkortet noe som fikset problemet, men dette var en laptop da.
WarpX Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Noen som har samme problem? Hos meg fryser det bare om jeg alt-tab'er mye - men jeg kan drepe WoW-process'en. Noen som har en løsning? Nope
Kyppre Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hos meg funket det helt fint før, men nå er det helt på trynet, kjørte ALT på max tidligere, har nå satt ned til 1024x768 og det er fortsatt fps problemer deluxe
Tåkefyrste Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 har ikke vært borti at det fryser, men har hatt endel problemer med "error 132".. specs: barton2500+ @2,1ghz Asus A7N8X deluxe WD 160 gig 2* 512 twinmos pc3200 Radeon 9200 350w psu resten er vel egentlig uvesentlig.. det skyldes overklokkinga di garantert. WoW takler ikke sånt så greit har jeg merka meg.
Monsoon Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 WoW fryser til for meg og, helt tilfeldig virker det som. Noen dager går greit, andre ganger fryser det til at par ganger på rad. Har bare antatt WoW ikke støtta gfx driverne mine eller noe da det bare er her det skjer :/ Kjenner folk som spiller og har helt annen setup og specs enn meg og får samme problemene. Er ikke helt godt å si, men skal ikke utelukke sjansen for at det er en svakhet i WoW et sted.
Gjest Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 WoW drev å frøys hos meg også. Hos meg så var det derimot greit å løse dette. Jeg har nemlig tidligere oppdaget at det medfører problemer å ha de to nettverkskortene jeg har i maskinen samtidig. Jeg røsket bare ut det ene, og siden har alt fungert bra.
MindTooth Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Lider av følgende problemer: ERROR # 0 ERROR # 131 ERROR # 132 Bluescreen PlexTools! tar alle ressursene Hater datan min..
stianfs Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg har da klokket cpu og litt anna men merker da ingen ting på grunn av det.
veitikke Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Mange med samme problem her...... 1. Ta en virus sjekk av maskinen 2. Kjør "registry cleanup" 3. Kjør Addaware eller lignende 4. Ha samme oppløsning i spillet som på "skrivebordet" 5. Ikke kjør 12 programmer på èn gang 6. MSI hovedkort (gamle typen) er litt ustabile og kan føre til "freeze" 7. Twinmos RAM brikker er kjent for sin ustabilitet.......... 8. Ha NOK RAM i maskinen. 8. Sørg for å ha de siste driverne til skjermkort o.l. Selv har jeg en P4 3,2 med 2 Gig 3200 DDR RAM, 6800 Ultra med 256 RAM. Flyter helt fint hos meg. Maskinen kosta ikke mer enn 10.000 å sette sammen. Har ikke hatt noen problemer så langt.... Just my 2 cent Mvh veitikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå