Gå til innhold

Web hotell til en fima side

KoDDa_K

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver firmaet Fun Motors og er for tiden på jakt etter nytt web hotell.

For tiden bruker vi get-one, men er ikke fornøyd med de. Lang svartid mye nedetid.

Vi ønsker et web hotell med server Norge med rask svartid og raske linjer.

Vi bruker oscommerce og trenger derfor mysql.

Har sett på mylderet av web hotell og funnet fram til et par som virker aktuelle:

www.Subsys.no - standard eller pluss

www.sircon.no - mini eller mini

www.domeneshop.no

Er det noen som har noen erfaringer med disse web hotellene?

Eventuelt andre som er bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg bruker fortiden www.servetheworld.net og er STOR fornøyd! Drev "webmaster portalen" www.guidewebpro.net før, hadde ca 100 brukere.

De er kjappe til å svare på mail, ekstrem mye opptid, billig, proffe!

Send en mail og si at du vil ha "qxl tilbudet for 39 kr måneden". Da får du 1 giga med plass, samt 5 giga "bånnbredde".

Skrevet
Har vært innom nærmere 10 norske hosting-firmaer, og EasyISP.no er uten tvil den jeg er mest fornøyd med :)

Raske servere, god ping/repsons (servere i norge), og knall support over IRC f.eks. Lite nedetid.

Det er uten tvil den dyreste leverandøren jeg har sett hittil. 300 pr måned for 500 mb.. det er dyrt

Skrevet (endret)
Det er uten tvil den dyreste leverandøren jeg har sett hittil. 300 pr måned for 500 mb.. det er dyrt

En betaler gjerne for kvalitet... :yes:

Nå må det nevnes at den prisen gjelder for bedrifter. Er ikke sikkert at disse 10-kroners tilbudene du finner andre plasser også gjelder for bedrifter.

Men hvis du har bruk for så mye som 500MB så er det kanskje en ide å bruke noen andre som har disse "ubegrensede" kontoene...

Endret av Lurifaksen
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har ikke behov for så mye plass. For tiden bruker jeg bare 10-15 Mb til siden Fun Motors. Det jeg ønsker er en rask stabil server med en eller fler mysql kontoer. Ønsker helst server i Norge for å ha rask svartid. Om det hadde vært noen med noen innvendinger om de foreslåtte web-hotellene så hadde det vært fint.

- Einar-

Skrevet
Jeg har ikke behov for så mye plass. For tiden bruker jeg bare 10-15 Mb til siden Fun Motors. Det jeg ønsker er en rask stabil server med en eller fler mysql kontoer. Ønsker helst server i Norge for å ha rask svartid.

Det er akkurat derfor jeg anbefalte easyisp. Ta kontakt med dem, og oppgi nøyaktig hva du trenger, så fikser de sikkert et bra tilbud til deg.

Er som sagt svært fornøyd med hosting-tjenesten de tilyr. Svært rask og stabil. De har meget gode servere (rett og slett overkill), som ikke er overfylt av kunder i motsetning til de fleste billig-hostingfirmaene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...