Smog125 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 (endret) Vel, lurer på om det er noen av dere som er på Remalen Stormreaven?? Har bare møtt personer fra Sverige, Danmark og Finland Endret 14. februar 2005 av Smog125
Blib Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Det kan kanskje være fordi du bruker for mange utropstegn. Jeg ville ikke vært fra samme land som deg, for å si det slik Men litt mer seriøst: Det kan rett og slett bare være fordi de ikke er i general chat, i samme område, eller er opptatt med noe annet. Eller at de bare ikke var online den dagen. Men hovedgrunnen til at det ikke svermer med norske rundt deg er jo fordi nordmenn har prøvd å samle seg på den samme serveren, o det er ikke Stormreaven afaik.
Smog125 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 (endret) Bare på grunn av noen utropstegn. :!: mmm, vel har ikke prøved å finne en noen normenn. Snakk norsk med svenske persjoner allikvel. Og har en grupp med svenske personer som jeg har blitt venner med. Men, bare lurt på om det var noen norge der Endret 14. februar 2005 av Smog125
Rookie_NO Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ellers så er det fint om folk snakker engelsk i et mmorpg så alle forstår hva dere prater om.
Smog125 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 (endret) Snakker ofte på General og dere må man jo snakke engelsk. Begynner å lure på om det bare er jeg som er norsk i remalen. Vil bare vite om det er noen der som kommer fra norge. Ikke noe mer. Jeg er jo norsk selv. Endret 14. februar 2005 av Smog125
Rookie_NO Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 ellers så snakker jeg men de på General. Med å skrive på engelsk. Mmmm, begynner å lure på om det bare er jeg som er norsk der. Vil bare vite om det er noen der som kommer ifra norge. Ikke noe mer. Jeg er jo norsk seg. Kommer ikke til å spør om hva dere engang heter for noe der. Skjønner ingenting av det du sier her... Kan du ikke lese dine egne innlegg før du trykker på "svar" knappen?
Smog125 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Okay da, blåse i hva jeg skrev der da. Meningen med den posten var ikke at dere skulle snakke om hvordan jeg skriver. Vil bare vite om det er noen norsk i Reamlen Stormreaven. okay?
Rookie_NO Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Meningen var ikke å disse deg fordi du har mange skrivefeil, men du skylder oss andre forumbrukere å lage innleggene på en måte som ihvertfall gjør at de kan forståes... En regel jeg bruker er og ikke skrive slik jeg tenker, det blir i jaffal bare tull. Når jeg leser de andre innleggene dine så virker det som du skriver etter "innfallsprinsippet".
Smog125 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg er enig meg deg at jeg må lese igjennom postene mine flere ganger. Sann at de forstår hva jeg sier. Og kan da rettet opp min feil. Jeg er jo veldig gammel, så det er litt å ha så mye skrive feil. En ting du sa i først posten her var. At vi nordmenn prøver å samle seg i en reaml. Hva er vitsen??? Snakker ikke dere engelsk da utansett??? Det blir ikke noe forskjell allikevel om det er bare norsk der. Endret 14. februar 2005 av Smog125
The_evil_blue_toad Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg spiller på stormreaver, alliance. Paladinen "Garel"
Tåkefyrste Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Er det en server som faktisk heter Stormreaven eller er det Stormreaver han mener? Hvis det er Stormreaver så spiller guildet mitt der iallefall.. Alliance.
Giskler Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Spiller horde på Stormreaver, alliance pingler har å passe seg
ZlummGlumm Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Har singleplayer orcen min på stormreaver, er fortsatt bare level 11 da..
Darth Kjell Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hah, alle dere alliance-folka på Stormreaver bør passe dere. Min lvl 4 Orc Warlock er løs. Jeg har en Imp, og jeg er ikke redd for å bruke den! Men, ja, jeg er på Stormreaver ja.
Zindre- Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hah, alle dere alliance-folka på Stormreaver bør passe dere. Min lvl 4 Orc Warlock er løs. Jeg har en Imp, og jeg er ikke redd for å bruke den! Men, ja, jeg er på Stormreaver ja. Jeg fikk lyst til å lage en gnome rogue på Stormreaver etter å ha hørt det der...
JR Ewing Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det er utrolig mange nordmenn på Bladefist, virker det som. Alle jeg kjenner, spiller der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå