Gå til innhold

Hvilke klæs-stil har du?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klær er for pyser. Leve naturisme!

du mener nudisme? :hmm:

neeeei, blir litt kaldt om vinteren, men hvis alle fine kjærringer hadde vert nudister så hadde det ikke gjort meg no :p

Hehe, "Clothes were invented by clothingcompanies! I was born naked and i'm gonna die naked!"

Quote fra GTA! :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Daglig: Joggebukse og hettegenser siden jeg stort sett går mellom Jobb -> pc -> trening -> pc. Å på jobb har jeg arbeidsklær (knallgule og svarte)

På byen: Dongeribukse og trang puma skjorte :cool:

Endret av Hyrlen
Skrevet
Lisseslips

Skinnvest, fortrinnsvis sort

Svart forholdsvis tettsittende 501

tennis sokker

duskemokasiner på turnus med hvite myggjagere

Trønder? :D

Skrevet

har ikke de klærne jeg egentlig kunne tenkt meg.

Går på folkehøyskole så her går jeg konstant i ledige joggebukser (helst størrelse XXL). Det er kos.

Skal jeg ut å undersøke byen tar jeg på meg relativt ordinære jeans og svart hettegenser med glidelås kanskje?

Skrevet

Bra det er noen som har skjønt det! Finnes ikke noe bedre å ha på beina enn et par skikkelig tjukke og deilige labber, tjukksokker, hjemmestrikka ullsokker eller hva du nå vil kalle det. Det er digg!!!

Skrevet
Bra det er noen som har skjønt det! Finnes ikke noe bedre å ha på beina enn et par skikkelig tjukke og deilige labber, tjukksokker, hjemmestrikka ullsokker eller hva du nå vil kalle det. Det er digg!!!

:w00t:

Skrevet (endret)

dagligdags : skate bukse(helst mørk), litt svær hettegenser og skate sko og selvfølgelig en svart caps...og bestefar boksershorts...

Endret av DarkStarr
Skrevet

Jeg går med... klær.

Vanligvis jeans, t-skjorte og genser. Skal det piffes opp, kommer det ofte en blazer/dressjakke inn i bildet.

Handler nærmest alt av klær på Jack & Jones.

Skrevet

Liker søte klær. Blonder og søte utringninger og sånt. Så må de sitte bra! Det verste jeg vet er å gå i klær som holder på å falle av meg :no:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...