Ultrag Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei. Har svært mange Xbox-spill, og en del av disse har fått litt grov behandling, og det hadde derfor vært fordelaktig å kunne brenne en sikkerhetskopi av spillene over på en DVD (har brenner på PCen). Finnes det programvare som gjør dette? Merk: Det er utelukkende snakk om å sikkerhetskopiere for eget bruk, ingen ulovligheter her.
aadnk Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Vel, du kan gjøre dette. Men fra spøk til alvor - sikkerhetskopiering av Xbox-spill kan ofte være nokså problematisk, idet Microsoft benytter seg av et helt annet filsystem samt sektorer som ikke like lett kan brennes med dagens brennere. Skjønt, det finnes programmer som hevdes kan brenne slikt: http://www.dvdwizardpro.com/ordernow.html Men jeg har imidlertid aldri prøvd programmet, så sikker er jeg ikke.
ilpostino Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 kan en ikke også bruke Clone DVD fra elby? Vet iallefall at clone cd fra samme selskap "tar" de fleste kopisperrer og slikt på vanlige cd'er.. så regner med at clone dvd skal klare å ta backup av xbox-spill...
pellemann Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 jeg ville bare lasta ned spillene og brent dem ut, siden du llikevel har orginalen. har du en chippa xbox, kan du jo kopiere spillene inn på harddisken istedet.
Ultrag Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Har ikke noe chippa, og Clone DVD funker ikke. Kun med videofilmer. Noen som vet om noe som er gratis? Har hørt om folk som har brent Xbox-spill før.
ilpostino Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 dette søket på Google gav endel muligheter for programmer. blandt annet dette programmet som virker lovende for dette bruket.
Falcon1975 Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hei Du bruker ett program for å lage ISO av spillet på pc'en..så brenner du ut imaget med nero... Du kan lese mer her: http://www.xbox-scene.com/articles/make-iso.php mvh Falc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå