Gå til innhold

Levler jeg sakte?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har spilt siden fredag og har kommet til level 16. Jeg spiller mye her dag, ca 3,5-4 timer. Jeg har vært syk... Er dette treigt? Og, kan noen legge ut en link til den tråden hvor en fyr forklarte stedene man skulle gå til etter hvert som man kom opp i level?

Endret av Gainwardrobe
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Er ikke så tregt det vil jeg si, jeg har vært på lan i helgen å spilt i 15 timer å er bare lvl 16 da. :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg har spilt i 8 timer tilsammen tror jeg (noe rundt der) og er bare lvl 10. :)

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller noe. Har ikke spilt noe beta, så WoW er en ny opplevelse for meg. Tror ikke du levler så sakte. :)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Kommer an på hva du styrer med...

Ta meg f.eks, jeg er level 11, men level 75 i tailoring og 20 i herbalism.

Bruker litt tid på det slik at jeg kan få penger og bedre utstyr.

Skrevet (endret)

Brukte 12 timer på lvl 15 i FB (normal questing), så det går an å få det til å gå fortere Chokke :yes:

Men nå spiller jeg horde, så jeg kan ingen quests.

Derfor 15 timer til lvl 16...

Edit:

Det er jo ikke no kappeløp akkurat.

Det beste er jo å ta den tiden man trenger til å lære seg spillet, få opp skills i proffesions, osv osv...

Endret av Omar
Skrevet

Jeg tar det bare helt med ro. En gang vil alle være i level 60 uansett, jeg ville bare vite hvordan jeg ligger an. Skinning og leatherworking tar jo også litt tid. Level 17 btw. :D

Skrevet
En i guildet mitt har blitt lvl 34. Selv er jeg lvl 15 (Var borte 8 timer igår da :) )

Lurer på hvordan det er mulig å bli så fort høy lvl. Selv har jeg spillt siden fredag kl 12.00, sovet 5 timer natt til lørdag og 7 natt til søndag, det meste har ellers gått til spilling og jeg er 23 nå.

Skrevet (endret)

Mente jeg leste at noen hadde klart å komme til 60 på to uker med 8 timer hver dag. Hypotetisk sett kan jo denne karen ha spillt fra 00:00 Fredag til i dag bortimot non-stop. Legg inn minimalt med søvn, feks 3x6 timer, og det er godt mulig at fyren har rukket å få til over 40 timer ingame bare siden natt til fredag. Det er mer enn dobbelt så mye som jeg spillte i betaen og jeg kom til lvl 23. Han er også i et guild så jeg antar at quests etc kan være gjort med grupper og da går jo det ganske raskt også....

Konklusjon; Fullt mulig men neppe å anbefale :!:

Edit: Sjekk her; WoW Census for Silvermoon 253 folk lvl 51-60 på Silvermoon allerede :ohmy:

Endret av kjetilkb
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor folk maser om å lvle. Ta deg tid, se på det flotte landskapet og bruk god tid på quests så får du mer ut av spillet. Jeg spilte hele EU final beta, og kom til lvl 23 (dog hadde jeg masse andre figurer).

Gjest member-60584
Skrevet

please? 3,5-4 timer mye? hahaha jeg spiller faen meg 8+ timer! DET er mye!

Skrevet (endret)

Total time played on this char: 1 day, 1 hour, 26 minutes and 20 seconds.

(Ville tro jeg har spilt ca. 22 timer av tiden, med mat osv. xD)

Level 18, snart 19.

Løper rundt og quester med guild-members, nyter naturen og drikker meg dritings. Satt det for meg at jeg skal lese absolutt alle questlogs fullt ut også. :love:

Edit: Kan nevne proffesion levels og; 112 Alchemy, 119 Herbalism.

Endret av Artex
Skrevet

Nei, det er ikke mye spilletid. Denne helgen spilte jeg fra 07:30 til 01:00 på lørdag, og 10:30 til 22:00 i dag. Med noen få avbrudd, men ganske mye spilletid. Spilte så mye i helgene på betaen også, så dette er neppe noe som vil endre seg med det første.

Jeg er kun på level 18, så det sier seg selv at jeg ikke levler mye. Jeg fokuserer _mye_ på professions (mining, blacksmithing, cooking og first aid). Har så godt som 100+ på samtlige.

Jeg tar forresten livet med stor ro, og jeg bare tusler rund, dreper litt, looter og samler inn, for så å selge sakene igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...