Gå til innhold

Van Cleef Raid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bitex: Du har tydeligvis spilt for mye AO. Prøv spillet litt mer før du begynner å dømme det nedenom og hjem.

Når det kommer til items så er det så og si umulig å ha gimp utstyr når man når lvl 60. Eneste måten å klare dette på er å soloe hele veien frem til 60 og samtidig unngå andre spillere. I wow så springe ikke alle som er 60 rundt med chosen armor/alien armor. Noe som gjerne er tilfelle i AO

5 ganger VC er bortkastet tid da :p, ihverfall hvis du er en powerleveler. Men sikkert moro da

Stockades var ikke akkurat kjempestor, nei. Mer å henge fingra i i for eksempel Razorfen Kraul (var der en del i beta, fordi jeg prøvde å gjøre en quest som var satt til lvl 27 og som gav en rimelig snasen armor, men som var klin umulig å gjennomføre for et tremannslag på ~30).

Der er det en god del fine mobs jaffal, vært moro med et 30ish raid der. =)

Jo, Cruel Barb er BoP - Er jo akkurat derfor jeg ville farme der også :)

Pleier alltid vente til 25 med å gjøre Stockades, for da har man fått alle questa der nede - Man må jo ta DunModr questet også. Greit å få med seg alt når man først er dere nede å whacker :)

Har ikke fått levla noe i det hele tatt siden lørdag dessverre. Damen ble syk, og kan seff ikke levle uten henne - det hadde jo ikke vært noe hyggelig. MEN har brukt endel tid på tradeskill, så er nesten artisan i Cooking, Fishing, Alchemy og Herbalism :D

http://www.axemen.org/profiler/profile.php?name=deetee

Men satser på å levle som en gris så fort ho blir frisk igjen.. Bittert å sitte stille på ræva :D

• 1 år senere...

Hehe, fant denne tråden, ledde så jeg grein! Det var tider det. :) Vel det var faktisk et par uker før jeg fikk spillet så innen jeg begynte var Cleefy boy på farmstatus blandt de fleste ;)

Men nå kan man jo ikke skrive at man har tatt C'thun engang uten og høre OLD l0l!1 Så det er jo litt artig.

Endret av kule-ku
Med det samme vi snakker om stockades. Det må være den kjipeste instancen i hele spillet. Ingen mobs som dropper noe spesielt bra slik som VanCleef. I tillegg er hele instancet veldig kort, noe Falconetti selv nevner. Det er dog en del XP, så jeg regner med jeg må ta det snart jeg og.

3688776[/snapback]

Stockades er XP grind... du får jo sykt mye XP på f.eks. 4-5 quests der inne på veldig, veldig kort tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...