c-NOfx Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg skal installere windows på nytt..så har jeg en sata disk i maskinen. jeg har ikke diskett for å installere driveren så jeg får ikke opp disken i windows installasjonen..kan jeg gjøre det annerledes?
Musty Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 trodde det var native støtte for sata på de hovedkortene der jeg, men sånn som jeg har skjønt det når det gjelder mitt kort (msi k7n2) er jeg NØDT til å bruke floppy, siden den KUN godtar drivere fra A:, og før jeg er inni windows tror jeg ikke at jeg klarer å få noe annet enn floppy til å bli A: men du finner helt sikkert driverne på asus sine hjemmesider da?
miniPax Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Funker (somregel) også om du har en XP cd med SP2 integrert på
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) K8V har to native og to externe . Trådstarter har sikkert disken tilknyttet PRI_SATA eller SEC_SATA og de krever driver diskett . Edit: Prøve å ha disken tilknyttet sata1 eller sata2 ... Endret 12. februar 2005 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå