Dahl Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) Jaha, dette må nok være årets mest meningsløse tråd! Rapportert til moderator. Endret 12. februar 2005 av @kd
numbnut Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Jaha, dette må nok være årets mest meningsløse tråd! Rapportert til moderator. Og hva så? Står det noe sted dette er et sted for kun Windowsmeninger? les artikkelen hos IT-avisen..
Musty Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 nei, ingen sier noe om windowsmeninger, men hva er poenget med tråden din? hva er poenget med det du skriver?
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) hva er poenget med det du skriver? Nettopp. Lurer du på noe, har du lyst til å diskutere noe? Eller hva? Hva er poenget med denne tråden? Endret 12. februar 2005 av @kd
Admin'c Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 http://www.freesbie.org/ mac er bygget på unix så du kan jo teste freebsd, denne versjonen rører ikke hardisken og er bedre enn knoppix som er linux. Liker du den så installer freebsd (denne demoen mangler openoffice tror jeg)
numbnut Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 (endret) kjære hør nå her... rapporter hva dere enn ønsker. Hva jeg mente? les tråden og søk litt på nettet.. MAC jobber med en versjon av sitt OS som kan kjøre på x86.. var det værre? Endret 12. februar 2005 av gtbikes
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 kjære hør nå her... rapporter hva dere enn ønsker. Hva jeg mente? les tråden og søk litt på nettet.. MAC jobber med en versjon av sitt OS som kan kjøre på x86.. var det værre? Så skriv det i første post da! Du har tydeligvis ikke vært mye på forumer skjønner jeg.
whoi Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 De jobber ikke med en versjon for x86 vel? Så vidt jeg har skjønt var det bare Steve Jobs som skrøyt av at noen var interessert i å betale for å få det til x86.
numbnut Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 kjære hør nå her... rapporter hva dere enn ønsker. Hva jeg mente? les tråden og søk litt på nettet.. MAC jobber med en versjon av sitt OS som kan kjøre på x86.. var det værre? Så skriv det i første post da! Du har tydeligvis ikke vært mye på forumer skjønner jeg. har vel..la meg regne....de er 19 år siden jeg solgte den første pc'n, hos TIKI Data.Etter det har det blitt 8 MCS* sertifiseringer, to fra Novell, 3 fra 3Com... Nei..Ingen erfaring. Og jeg har vel skrevet noen tusen meldinger på forum rundt omkring.. Unntatt det som du tydeligvis har som ditt eneste..
Jankee Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Stenges. slike tråder blir ganske meningsløse når det ikke blir satt opp argumentasjon eller begrunnelse for utsagnet. JanEirik Som kunne gjerne tenkt seg OS X på den x86-baserte maskina si.
Anbefalte innlegg