Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Kjenner du ingen med parabol?

 

"Hallo, jeg lurte på om jeg kunne få låne stuen din mellom 0300 og 0500 :p "

 

Edit:

Heier så sykt på Rockhold her, så kan Rockhold få titleshot og Vitor få Chael etter Chael har pensjonert Wanderlei :)

 

Ellers så ser jeg for meg at Souza slår Camozzi via Dec :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bættere type han der Lineker, trodde ikke 125'erne kunne verken slå eller sparke så hardt :p

 

Mon tro hvor man kan se de der kampene mellom main card og prelimsene, de pleier jo å vise disse på facebook/youtube til plassene utenfor Amerika.

 

Edit:

Kan forøvrig bekrefte at resten av prelimsene går på facebook :)

Resten av kampene går 3:00, regner med at MMAshare eller lignende viser en småshady livestream.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Bare synd Vitor aldri vil kunne sloss en plass med ordentlig idretts-kommisjon.

 

Skulle likt å sett verdiene hans av diverse hormoner idag. :p

 

Ja, utrolig skuffet over resultatet. Luke burde være i stand til å forsvare seg mot et slikt spark, spesielt siden det ble brukt tidligere i runden. Ikke noe særlig at Vitor vinner. De må vel ha en eventuell tittelkamp i Brasil, siden Vitor sikkert neppe får sjansen til å gå kamp i Nevada.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Jeg synes Rockhold så redd ut før det startet. Belfort derimot hadde et blikk som minte mer om Tyson på topp.

 

Når det kommer til hormonnivåene til Belfort vil jeg tro de er lavere nå enn noen sinne. Men jeg klarer ikke helt å se linken hans mellom Jesus og juksing. Mulig han faktisk bare trenger det fordi han jukset for hardt tidligere ... om steroider i det hele tatt kan regnes som juks i amerikansk idrett.

Lenke til kommentar

Hva er galt med cannabis? de reklamerer som gale for alkohol.

 

Det ene er ulovlig, det andre er det ikke. Om man mener cannabis er skadelig eller ikke er akkurat her uvesentlig. De slå ned på at utøverene har ulovlige stoffer i kroppen. Enig i at de bør få en "suspension", men å ta fra de seieren, og også bonus er kanskje å dra det litt vel langt, ihvertfall med tanke på at cannabis ikke er noe som hjelper presentasjonen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Strengt tatt var det kommisjonen som bestemte det.

 

nop er ikke det:

 

“It’s known up front that checks are held until everyone passes the drug test,” UFC president Dana White tweeted, confirming the redistribution of the post-fight honor. “Brian Caraway get the SON now. Healy did himself dirty.”

 

Healy is not expected to be fined by the New Jersey State Athletic Control Board.

The standard penalty for a first-time offense when a fighter tests positive for marijuana in New Jersey is a 90-day suspension, and if the fighter was victorious, his bout is ruled a no contest, according to NJSACB officials. That was the penalty handed down to Healy, as this was his first offense.

 

http://www.mmaweekly...c-159-drug-test

 

http://www.usatoday....ission/2007669/

 

Right now the commission treats all banned substances as basically the same, meaning that the penalties for marijuana metabolites mirror the penalties for performance enhancing drug use. Like most MMA fans and media (and UFC president Dana White), Ratner believes that treating them the same doesn't make much sense:

 

"Right now, I just cannot believe that a performance-enhancing drug and marijuana can be treated the same," Ratner said. "It just doesn't make sense to the world anymore, and it's something that I think has to be brought up."

 

Backstage Pride:

 

 

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...