Gå til innhold

Fulle realms "allerede"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror det eneste vi kan gjøre er å vente, vil tippe at køen er borte/veldig liten om 3-4 dager.

Sålenge det er burning blade du snakker om, så tror jeg bare fler og fler folk strømmer til etterhvert...

Det er tross alt den "offisielle" serveren for Norge, Spania, Italia, osv.

Skrevet
Tror det eneste vi kan gjøre er å vente, vil tippe at køen er borte/veldig liten om 3-4 dager.

Sålenge det er burning blade du snakker om, så tror jeg bare fler og fler folk strømmer til etterhvert...

Ta vekk alt håp du, takk takk.

Skrevet

Ta vekk alt håp du, takk takk.

God å tenke på at jeg ikke kan spille denne helgen pga jobbing, og dermed irritere meg grenseløst over laaaange server køer ;)

Skrevet (endret)

Sånn går det når alle _absolutt_ skal spille på samme server! :p Spiller på Arathor, ikke mange folk der ennå da, men sitter med en ping på 70-150. Har aldri stått i kø for å komme meg inn siden første dagen av FB.

Jeg tror heller folk vil velge å gå på andre servere når det er high population.

Endret av Icluz
Skrevet

Hmm... så hvis jeg stikker og kjøper spillet på mandag, så betaler jeg egentlig ikke for annet enn å sitte i kø halve dagen, spille noen minutter før jeg får error?

Dette hørtes da veldig tvilsomt ut...

Skrevet
Vi skjønner alle at det er servere uten kø. Men det er ikke poenget. Poenget er at vi har lyst til å whine litt.

"Vi er jo ikke dumme heller"

Det jeg skreiv var til tunefish da men.

Skrevet

Tror ikke han skrev det til deg ;)

jeg joinet Burning Blade serveren når det var low population.

Er nå lvl 10, og ikke pokker om jeg "snur".....

gjør blizzard det mulig å flytte karakterene, nøler jeg ikke med å forflytte meg til en low pop server

Skrevet
Jævla havlferdig drittspill sier nå jeg i allefall !

Først ble hele i går ettermiddag og kveld wasted p.g.a. en kunne ikke komme inn å lage konto..

SÅ: Krasjer faen meg driten hvert 10'de minutt omtrent og gjør det umulig å spille i party.

Og det går ikke an å skylde på pc'en da den fungerer knirkefritt på alt annet av spill eller hva det skulle være.

Dette her jævelskapet bør faen meg komme ut med en patch aller hva som trenges og fikses innen i morgen ellers selger jeg hele dritten og folk kan WOW'e seg uten meg !

:thumbdown:

Grr....

Selv spiller jeg på Daggerspine og jeg har aldri blitt disconnecta. Er pc'en din det kommer an på skjønner du, har sittet i kø. Lengste var nr 107 i kø :)

Skrevet

det er kanskje pcèn hans. selv har jeg ikke problem med noe annet enn WoW, hvor maskinen låser seg randomly. En gang spillte jeg 4 timer uten klikk.

sykt irriterende, da jeg må stå i kø 10-20+ min for å komme inn igjen

Skrevet (endret)

Quote fra blizzard:

As new players from all over Europe are eagerly logging on to our realms in great numbers, those realms are showing the first signs of reaching their maximum capacity. We are aware of queues on some highly populated realms; these queues happen when a realm reaches its maximum number of concurrent players. We recommend that those players wishing to create new characters do it on a lower populated realm. In addition, if you are planning to create a guild, please ask your guild’s members to join you on low populated realms.

For PvP players

High populated realms

(please avoid creating new characters here)

• Ravencrest

• Stormscale

• Burning Legion

• Burning Blade

• Crushridge

• Warsong

• Bladefist

• Bloodscalp

Low populated realms

Highly recommanded

• Dunemaul

Still some room

• Dragonmaw

• Deathwing

• Agamaggan

We'd like to thank you in advance for helping to achieve best possible game experience for everyone. We are already working on expanding the current number of available realms to further reduce waiting times and improve the situation.

Endret av hwknut
Skrevet

spiller på servern Al'Akir ;) tenkte det ville være minst battlenet folk der, noe det virker som :) lite til normenn og har aldri vært i kø der. Problemer med error har jeg heller ikke hatt. Alt går knirke fritt med litt pvp på toppen ;D

Skrevet

Finner det litt irriterende å sitte i kø og vente, men er som regel ikke lenger enn en par minutt (spiller ikke på Ravencrest ;) ) Det er tydelig at det ikke er så mange som er skarpe i engelsk som spiller, for selv om Blizzard poster på spillet og spillets hjemmeside om at man bør velge mindre befolket realms, kjører folk på med nye chars... Heia Heia.

Hva med at Gamer.no-brukerene går foran som et godt eksempel og skifter fra Burning Blade, til en lite befolket PvP server?

Skrevet

Når jeg kommer, og tro meg, jeg kommer. skal jeg spille på pvp og en low populated server. Jeg bryr meg ikke om å snakke norsk, eller å spille med nordmenn.

Alt jeg interesert er å spille med folk som oppfører seg (ja, utlendinger fungerer) Og siden jeg ikke har noen venner :D , men heller fokuserer på liten kø og spilleopplevelse kommer jeg til å gå for en av de mindre befolkete serverene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...