Gå til innhold

Går ikke å registrere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha, stikker til brudern nå. må levere hans wow kopi ellers så no visa on me :cry: til alle dere som sliter med å komme inn, god luck. we need it all. og til dere som sitter å spiller akkuratt nå (som mest sansynlig ikke leser dette. F*cK Y*u all !!! :innocent:

Skrevet
Dette er f**n meg like irriterende som å se Catwoman eller Starship Troopers 2.

Blir så forbanna!!!!!!! :mad:

Ditto, hadde gleda meg i hele dag.. Så kommer den helsikes Signup-serveren og skuffer.

Skrevet
har god tid. tar evigheter å innstallere driten jo!

Noen av oss har allerede installert det da.. Var bare å hive inn en patch i tillegg til final beta-versjonen. Men neida.. sign up-sidene virker ikke. *klage i alle mulige tråder man greier å finne*

Skrevet

DET ER SÅ SATANS UPROFFESJONELT!

Akkurat det samme skjedde med American release!!

"OVERBELASTNING"! De vet da for F*** at det er populært, de burde ha 200% kapasitet til folket for registrering!!!

Jeg blir så J***** FORBANNA!!!!

GRRRRRRRRR!

DUSTEBLIZZARD!

Skrevet

Ja søren heller!

Har gleda meg som en unge etter skolen i dag, så når jeg endelig får tak i et kortnummer, så bare: You're too slow

Også var sia nede omg :nei:

Skrevet

Helt enig, dette er sykt irrterende, er best blizz får opp signup siden snart, for dette er veldig kjipt, er nesten så jeg blir gal her av å bare tenke på det! :nei:

Skrevet (endret)

Vel det er bare å vente. Jeg kan skrive under på at å være utrolig forkjølet med 38 i feber suxxer det og. Blir liksom sliten av å stirre på en lys skjerm i mer en 10 minutt.

PS: Alle som tenker å spille pvp, join Burningblade serveren.! :thumbup:

Endret av Gainwardrobe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...