Trygve Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Noen som vet hvorfor jeg ikke kommer innpå sign up sida?
Arne And Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 signup servern(e) er nede pga høy belastning. Bare å vente dessverre.
Arne And Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Dette er f**n meg like irriterende som å se Catwoman eller Starship Troopers 2. Blir så forbanna!!!!!!!
dimdal Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Grrrr, Blizzard må jo skaffe seg serverkapasitet nok til alle! Eller så må alle vente til jeg er ferdig med å lage konto med å gå inn der..
Lord Hell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 hahaha, stikker til brudern nå. må levere hans wow kopi ellers så no visa on me til alle dere som sliter med å komme inn, god luck. we need it all. og til dere som sitter å spiller akkuratt nå (som mest sansynlig ikke leser dette. F*cK Y*u all !!!
Sponis Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Huff, har endelig fått tak i min collectors edition, og så virker ikkje registreringen.
Sheel Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Dette er f**n meg like irriterende som å se Catwoman eller Starship Troopers 2. Blir så forbanna!!!!!!! Ditto, hadde gleda meg i hele dag.. Så kommer den helsikes Signup-serveren og skuffer.
henrik_s Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 har god tid. tar evigheter å innstallere driten jo!
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 har god tid. tar evigheter å innstallere driten jo! Noen av oss har allerede installert det da.. Var bare å hive inn en patch i tillegg til final beta-versjonen. Men neida.. sign up-sidene virker ikke. *klage i alle mulige tråder man greier å finne*
dimdal Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...1&tmp=1#post390 Oppdaterer om status når de kommer opp der
Lapette Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 DET ER SÅ SATANS UPROFFESJONELT! Akkurat det samme skjedde med American release!! "OVERBELASTNING"! De vet da for F*** at det er populært, de burde ha 200% kapasitet til folket for registrering!!! Jeg blir så J***** FORBANNA!!!! GRRRRRRRRR! DUSTEBLIZZARD!
Kasp Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ja søren heller! Har gleda meg som en unge etter skolen i dag, så når jeg endelig får tak i et kortnummer, så bare: You're too slow Også var sia nede omg
Lapette Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Spesielt den lille "De som rakk å registrere seg før flommen kan bare spille så mye de vil" meldingen irriterte min bakende av meg!!!!
Knutsi Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 DET ER SÅ SATANS UPROFFESJONELT! Akkurat det samme skjedde med American release!! "OVERBELASTNING"! De vet da for F*** at det er populært, de burde ha 200% kapasitet til folket for registrering!!! Jeg blir så J***** FORBANNA!!!! GRRRRRRRRR! DUSTEBLIZZARD! http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=3668869 De mener visst selv USA landseringe var en suksess... . K
Nitrius Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Helt enig, dette er sykt irrterende, er best blizz får opp signup siden snart, for dette er veldig kjipt, er nesten så jeg blir gal her av å bare tenke på det!
Gainwardrobe Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Vel det er bare å vente. Jeg kan skrive under på at å være utrolig forkjølet med 38 i feber suxxer det og. Blir liksom sliten av å stirre på en lys skjerm i mer en 10 minutt. PS: Alle som tenker å spille pvp, join Burningblade serveren.! Endret 11. februar 2005 av Gainwardrobe
mintman Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Dette her kan vel ikke kalles annet en vanvittig dårlig planlegging..... Er det mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå