FJERNET111 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det mulig å bruke en kopi av WoW på flere maskiner? Altså ha det innstallert på 2 maskiner og bruke 1 konto for å spille med (er det mulig å logge på en konto med 2 stykker samtidig?). Litt greit å vite før jeg kjøper spillet
-=Toasted=- Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det mulig å bruke en kopi av WoW på flere maskiner? Altså ha det innstallert på 2 maskiner og bruke 1 konto for å spille med (er det mulig å logge på en konto med 2 stykker samtidig?). Litt greit å vite før jeg kjøper spillet mulig og installere på 500maskiner.. bare mulig og være inne en om gangen på hver konto.
Ciwie Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bare klienten har riktig versjon kan du nok logge inn på din konto fra hvorhelst.
FJERNET111 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 (endret) Ok, så jeg må altså skaffe meg to kontoer hvis jeg skal spille fra 2 maskiner samtidig... lite praktisk. Jaja får vel kjøpe 2 kontoer etter hvert. edit: Det er mulig med flere characters per konto, ikke sant? Endret 11. februar 2005 av SBS
Sponis Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ok, så jeg må altså skaffe meg to kontoer hvis jeg skal spille fra 2 maskiner samtidig... lite praktisk. Jaja får vel kjøpe 2 kontoer etter hvert. edit: Det er mulig med flere characters per konto, ikke sant? Ja, 8 character per server, og det blir vel rundt 60 servere.
Qwert123 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) ja du kan ha 8(?) stk pr server tror jeg Edit: ah aleksanderrr var før meg Endret 11. februar 2005 av JaWa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå