Lch Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 https://signup.wow-europe.com/en/ gir HTTP:404-feil hos flere, fjern /en/-biten på slutten og bruk https://signup.wow-europe.com/
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=376500 Har allerede en tråd om sånt.
Lch Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Hm? Installasjonsprogrammet leder brukeren til en 404-link, jeg opprettet denne tråden for at folk som lurte fant løsningen med en gang. Jaja, samme for meg.
Vt-iversen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bra initiativ Lars! Hadde denne ligget her for 2 timer siden hadde du spart meg for 2 timer... (og det lenge med et slikt spill brennende i hendene) Det er sikkert mange andre som vil få nytte av denne tråden!
asad Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har kommet til dit man skal velge betalingsmåte, hva er det egentlig mer jeg skal betale? Jeg har CE edition? Har faktisk ikke noe penger på kortet help
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har kommet til dit man skal velge betalingsmåte, hva er det egentlig mer jeg skal betale? Jeg har CE edition? Har faktisk ikke noe penger på kortet help Skal ikke betale noe mer. Du registrerer bare kort-info for å identifisere deg, slik at man kan koble cd-key'en til noen. Betaler ikke før om 1 måned.
Vt-iversen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Siden dette er et MMORPG., må du abbonere på det også. Slik er de aller fleste online rollespillene. I hvertfall de beste. Det er for Vedlikehold av servere, patches, updates o.l. Derav månedsavgiften.. Men det er bare knappe hundrelappen pr. måned, da!
asad Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg har kommet til dit man skal velge betalingsmåte, hva er det egentlig mer jeg skal betale? Jeg har CE edition? Har faktisk ikke noe penger på kortet help Skal ikke betale noe mer. Du registrerer bare kort-info for å identifisere deg, slik at man kan koble cd-key'en til noen. Betaler ikke før om 1 måned. Men det ser ut som man må det for å fulløfre registrasjonen? Har jo ikke fått lage sign in navn eller noen ting ennå ? EDIT: fant det ut nå. Det stod at det ikke blir trukket penger fra kortet hehe. VT-iversen: jeg vet det, men jeg kjøpte CE edition og 1 måneds gratis spilling fulgte med Endret 11. februar 2005 av asad
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har kommet til dit man skal velge betalingsmåte, hva er det egentlig mer jeg skal betale? Jeg har CE edition? Har faktisk ikke noe penger på kortet help Skal ikke betale noe mer. Du registrerer bare kort-info for å identifisere deg, slik at man kan koble cd-key'en til noen. Betaler ikke før om 1 måned. Men det ser ut som man må det for å fulløfre registrasjonen? Har jo ikke fått lage sign in navn eller noen ting ennå ? Stemmer. Du må registrere alt sånt før du lager login og passord. Om jeg ikke husker helt feil... Var så j*vlig trøtt når jeg gjorde det i natt.
Vt-iversen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Asad: Oki... bare i tilfelle du ikke visste om månedsavgiften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå