Gå til innhold

Create account problem

Anbefalte innlegg

Skrevet
*kremt*  faktisk så er det ca.  130k mindre brukere på retail versjonen en beta versjonen  *kremt*

Hææ???

De som kjøpte BETA-en må jo kjøpe seg hele spillet, så da er det bare logisk at det er flere brukere på retail.....

Er ikke sikkert at alle kjøper det første dagen sånn som oss :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja men treeeeig ;P

Så merkelig ;P AKkurat nå utgjør vi som sitter her en eneste stor bombe. En pulserende klase med nerder som bare venter på å bombe blizzard sønder og sammen. Biologiskcyberkrigføring.

Men NÅ skal det f*an meg spilles!

Skrevet (endret)

Har problemet deres vært å komme inn på www.wow-europe.com/en/ ?

Inn dit har jeg kommet i hele dag, problemet var å komme inn på registrerings-sidene. Refreshet så ofte som jeg kan på siden for å se om den ekle meldingen 'Account Creation Pages Down' kan komme seg til h'lvete vekk...

edit: merka nå at jeg og kom inn på registreringssiden :D

Endret av uberhunter
Skrevet

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry folkens, det måtte bare ut av systemet.. :w00t::dribble::):):):D:D:yes::yes: :!: :!:

Skrevet (endret)

Hrmm...går tregt. :p

Det som er rart er at de ikke fjernet bakgrunn og lignende. Ville vært raskere hvis det bare hadde vært txt fil.

Endret av Playmaster
Skrevet (endret)
Oppe, men litt nede....

bra sagt :yes:

edit:

Skulle ønske jeg var hacker nå, da skulle jeg hacket meg inn og ødelagt blizzard sine sider!

Årets største terrorist!! :D

Endret av Lapette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...