Gå til innhold

Create account problem

Anbefalte innlegg

Skrevet
kanskje jeg ringer til wow-europe og spørr om problemet men sikkert mange andre som ringer så får nokk ikke snakke med en fyr før kl.4 i natt og da er sikkert problemet løst

Det er det liten eller ingen vits i. De jobber med problemet, og løsningen vil komme så snart som mulig. Skulle gjerne gitt deg en link hvor du kunne følge med, men man har ikke lov til å reklamere for andre forum.

Det siste som har blitt skrevet er:

While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong. Thundgot

Community Manager, English

omg, si til meg i pm! angående det forumet man kan følge med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem er det egentlig vi kan skylde på her? Det er vel ikke Blizzard Blizzard?

Det er vel heller de newbiene på europakontoret.

Ikke at det faktisk betyr noe. Jeg tipper problemet er med kredittkort-vertifisering e.l., noe som et ekstern selskap tar seg av, ikke Blizzard. (=

. K

Neida, det var serveren som ikke tålte belastningen. Jeg (i likhet med mange andre) dreiv på og registrerte rett før de tok ned sidene, da låste registreringen seg og sa at session has expired etter kun et halvt minutt.

Jeg tror at dette kan skyldes at for mange var innpå og at cookie-databasen deres eller whatever ikke klarte å holde rede på så mange brukere, derfor kicka de ut de som hadde vært lengst og slik ble det gående i en ond sirkel.

Skrevet

glad jeg ikke har det akkurat nå ettersom dere har så my problemer med det.

Men det betyr ikke jeg har lyst til å kjøpe!! Noen som vet hvor man kan få kjøpt?

Marsan

Skrevet
Hva med å registrer kontoen på den amerikanske siden? Har ikke turt å teste, noen som veit no om det?

Funker ikke å regge cd-key der, logisk egentlig

Skrevet

hm, kan det tenkes at blizzard har tatt kvelden?

syns det har vært merkelig lite informasjon de to siste timene.

men nei, SÅ dumme er de vel ikke.... but then again, så skulle man jo tro de lærte noe av USA launchen da..

detta tar vel hele natta, heldigvis har jeg god tid, dessverre ikke alle som har det.

Skrevet
Neida, det var serveren som ikke tålte belastningen. Jeg (i likhet med mange andre) dreiv på og registrerte rett før de tok ned sidene, da låste registreringen seg og sa at session has expired etter kun et halvt minutt.

Jeg tror at dette kan skyldes at for mange var innpå og at cookie-databasen deres eller whatever ikke klarte å holde rede på så mange brukere, derfor kicka de ut de som hadde vært lengst og slik ble det gående i en ond sirkel.

Takk for informasjonen (=

Merkelig greier... skulle da tro de brukte samme programvare som i USA varianten, og den burde de jo ha fikset fra sist gang. Da kan godt hende dette er et helt nytt problem. En overdose småkaker kan kanskje være en ting som har gått usett i testene forut for landsering...

Men jeg misunner ikke teknikerene som er på jobb der i dag ;)

Skrevet
noen som veit kortid servern kjeme opp ?

Nei, men jeg for min del legger meg forbannet i kveld. Jeg har sittet her i rundt syv timer nå, og det er det værste jeg har vært med på spill-messig. Utrolig amatørmessig av Blizzard, og det skal de få tilbakemelding på når jeg får registrert meg også.

Dette viser jo hvor arrogante Blizzard faktisk har vært, i og med at de ikke hører på tilbakemeldingen fra brukere, og heller ikke _gidder_ å lære fra tidligere releaser. Dette svekker mitt totale syn på Blizzard, men jeg regner med at det ikke vil ta lang tid før de er tilbake på topp.

Alt fungerte jo utmerket på betaen, så det er rart at alt skulle bukke under nå. Det er endel flere brukere nå, men det burde de forutsett ut fra interessen på betaen.

Skrevet

Tipper Blizzard jobber rævva av seg, tipper de har svettet like mye som vi har ventet, jeg skyller ikke på dem.

Er ferdig med sinte-perioden nå, bare litt lettere amper.

Tror jeg skal ta spillinga piano uansett, selv om jeg kan de første 40 level questsa utenat synes jeg det er gøy å ta det rolig og nyte spillet.

Gleder meg til å våkne opp i morgen og lage min karakter :)

Skrevet

Du må da skjønne att dette bare er tull?

Ikke ta allt som står her så høytidligt!

Hehe, takk for det, men er blitt alt for lei 14isser, det er best å slå ned på dem hardt med engang ;)

Skrevet
noen som veit kortid servern kjeme opp ?

Nei, men jeg for min del legger meg forbannet i kveld. Jeg har sittet her i rundt syv timer nå, og det er det værste jeg har vært med på spill-messig. Utrolig amatørmessig av Blizzard, og det skal de få tilbakemelding på når jeg får registrert meg også.

Dette viser jo hvor arrogante Blizzard faktisk har vært, i og med at de ikke hører på tilbakemeldingen fra brukere, og heller ikke _gidder_ å lære fra tidligere releaser. Dette svekker mitt totale syn på Blizzard, men jeg regner med at det ikke vil ta lang tid før de er tilbake på topp.

Alt fungerte jo utmerket på betaen, så det er rart at alt skulle bukke under nå. Det er endel flere brukere nå, men det burde de forutsett ut fra interessen på betaen.

*kremt* faktisk så er det ca. 130k mindre brukere på retail versjonen en beta versjonen *kremt*

Skrevet

Synes det er rart at dere alle har så mye imot fjortiser :\.

Synes egentlig selve uttrykket er litt feil.

Selv om de er små betyr det ikke at de er overfladiske og frekke ?

Samtlige av setningene mine starter med bokstaven

S

Skrevet
*hmmmm* kanskje det er i dag at Blizzardfolka har lønnsforhandlinger? :tease:

Streik. Det hadde tatt seg ut....

Det hadde jo vært den perfekte dagen for dem å streike, siden blizzard sikkert gjør alt for å få ting til å virke, og er villige til å gå med på mye....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...