Gå til innhold

Create account problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Øyøyøy, der røyk hele sulamitten... til og med den internasjonale siden var umulig å loade.

Edit: 1 minutt etterpå kom jeg inn

Endret av GolfBag
Skrevet (endret)
While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong.

--------------------------------------------------------------------------------

Thundgot

Community Manager, English

Endret av Erichsen
Skrevet
Ahhh, så godt det er å ha registrert seg :yes:

Har levla til lvl 8 nå, and I keep going...

Hadde du sittet ved siden av meg nå hadde jeg knust trynet ditt,,,

du vet, jeg vurderer sterkt å tracke alle som har registrert wow i norge og drepe dem alle,for så å håpe at du er en av dem

Jaha.. ser tendensene til CS miljø allerede har kommet seg snikende innover spillet, tok ikke lenge før vi fikk en haug drittunger nei..

Skrevet (endret)

While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong.

jaja.. :p flott han svarer da i det minste..!

edit: litt sein :p

Endret av Mandarb
Skrevet

Ja vil da tru att alle som vil prøve å spille nå, prøver å logge seg inn på den signup siden.

Vet ikke helt, skal denne posten virke som ett hjelpemiddel for folk som ikke sjøl finner ut når den "signuppen" står opp fra de døde.

Skrevet (endret)

du vet, jeg vurderer sterkt å tracke alle som har registrert wow i norge og drepe dem alle,for så å håpe at du er en av dem

Jaha.. ser tendensene til CS miljø allerede har kommet seg snikende innover spillet, tok ikke lenge før vi fikk en haug drittunger nei..

mest sannsynlig det mest usaklige jeg har hørt på forumet i hele dag!! hvis du hadde NOEN ide om hvor lenge jeg venta på det spillet her, og en ide om hvor lenge jeg har sitti å trykt på sign up now! knappen og fremdeles syns det samma, da kan du få lov til å si noe. ikke før.

dont judge anyone before you've walked in their shoes. (someone said this once)

Endret av Anarion
Skrevet

mest sannsynlig det mest usaklige jeg har hørt på forumet i hele dag!!

Neppe. Det lukter snørrunger laaaang vei. Idol-unger finnes her også. Gi meg styrke...

Skrevet

mest sannsynlig det mest usaklige jeg har hørt på forumet i hele dag!!

Neppe. Det lukter snørrunger laaaang vei. Idol-unger finnes her også. Gi meg styrke...

Bare det att du skriver det du skriver gjør deg til en av dem.

Skrevet

okei.....jeg skrev det der med idol for å uttrykke at jeg a) ikke hadde planlagt annet enn wow i dag b) forsøkte å vise hvor frustrert jeg er... c) prøvde å få folk til å trekke på smilebåndet!

btw, ikke akkurat 14tis, for å si det sånn...

Skrevet
drit i 14tizz greiene da ffs..

Ser ut som om www.wow-europe.com går opp og ned nå..

Kanskje vi kan signe? :D :D :D

hm, wow-europe funker ikke i det hele tatt.. kanskje dette betyr at de restarter servernettverket? isåfall kan det vel ikke være no ille.. håper på server så snart som mulig.. blir lei av å vente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...