Gå til innhold

Create account problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope, blizzard vil ikke si en drit. Eller de vet vel ikke.

Urovekkende at de ikke gir noen som helst ETA eller ytterligere info. Kan tyde på at drift-gutta deres sitter og klør seg veldig hardt i huet nå..

Nå har Blizzard vært veldig tilbakeholden med informasjon hele veien da. Hadde de visst sånn ca så tror jeg ikke de hadde sagt det heller. :hrm:

Lenke til kommentar

Skulle i alle fall ønske at de sa om det ble ferdig I KVELD eller om jeg må vente til i morra tidlig, om ikke neste måned?

Får lyst til å sette meg i en båt og seile til mannen som ikke laget 200% serverkapasitet til folka som skal registrere seg og dunke ham hardt på magen med en tønne!!!

:thumbdown: FAAAAAAAAAA*AEEEEEEEEEEN!!!

Lenke til kommentar
Nope, blizzard vil ikke si en drit. Eller de vet vel ikke.

Urovekkende at de ikke gir noen som helst ETA eller ytterligere info. Kan tyde på at drift-gutta deres sitter og klør seg veldig hardt i huet nå..

Nå har Blizzard vært veldig tilbakeholden med informasjon hele veien da. Hadde de visst sånn ca så tror jeg ikke de hadde sagt det heller. :hrm:

Hadde jo vært fint å få et omtrentlig estimat da. Skulle tro de visste om det er et 1 times problem eller 2 døgn problem. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Nope, blizzard vil ikke si en drit. Eller de vet vel ikke.

Urovekkende at de ikke gir noen som helst ETA eller ytterligere info. Kan tyde på at drift-gutta deres sitter og klør seg veldig hardt i huet nå..

Nå har Blizzard vært veldig tilbakeholden med informasjon hele veien da. Hadde de visst sånn ca så tror jeg ikke de hadde sagt det heller. :hrm:

Hadde jo vært fint å få et omtrentlig estimat da. Skulle tro de visste om det er et 1 times problem eller 2 døgn problem. :)

Nå har den vært nede i over 3 timer da, så kanskje det fikses snart..

Kan da ikke ta så JÆVLIG lang til å fikse det!??!

ÅÅÅÅÅ, fittehomokukkfaensdritt!!!!

Lenke til kommentar
Nope, blizzard vil ikke si en drit. Eller de vet vel ikke.

Urovekkende at de ikke gir noen som helst ETA eller ytterligere info. Kan tyde på at drift-gutta deres sitter og klør seg veldig hardt i huet nå..

Nå har Blizzard vært veldig tilbakeholden med informasjon hele veien da. Hadde de visst sånn ca så tror jeg ikke de hadde sagt det heller. :hrm:

Sitat Blizzard:

"....We are investigating the situation and will come back to you with more information as soon as we have it."

Lenke til kommentar

Jeg er mildt sagt forbannet, uten at det hjelper noe som helst. Bruttern har hatt spillene installert siden 12:00 eller noe slikt, men fikk ikke registrert noen av kontoene siden jeg hadde med meg VISA-kortet.

 

Jeg kom hjem 15:30, og serverene har vært nede helt siden det. Det jeg har oppnådd på disse timene er å trykke Reload sikkert 2-300 ganger. Faen ta Blizzard for dette. :realmad:

Lenke til kommentar
Jeg er mildt sagt forbannet, uten at det hjelper noe som helst. Bruttern har hatt spillene installert siden 12:00 eller noe slikt, men fikk ikke registrert noen av kontoene siden jeg hadde med meg VISA-kortet.

 

Jeg kom hjem 15:30, og serverene har vært nede helt siden det. Det jeg har oppnådd på disse timene er å trykke Reload sikkert 2-300 ganger. Faen ta Blizzard for dette. :realmad:

hehe samme her, har sikert satt ny rekord i f5 bruk :p

Lenke til kommentar

Klokka 13.30, Sjekket post: WHEEEEEEEE!!!!! :woot:

Klokka 14.00, Prøve registrering: Oohhh... :dontgetit:

Klokka 15.00, Fortsatt ikke registrert: Uff... :hrm:

Klokka 16.00, Blizzard tar ned signupservern: NOOOOOO!!!! :cry:

Klokka 18.00, Fortsatt INGEN signupserver: ARGH! :realmad:

Klokka 19.30, Gir opp... Kilkenny og Whiskey :fun:

 

Der burde dagen være oppsummert... Trist er det.

Snakkes i morgen karer!

/me joiner Lapette-drikke-serveren. Den ser oppe ut.

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ikke så mye vi får gjort med det akkurat nå.... uten om å klage over det...Klart det er synd, men vi får holde motet oppe, og personlig gidder jeg ikke å kikke på den "cannot find server" sia... og niiiiii stykke på f5, så si i fra her på forumet.. Her holder en god del mennesker seg og lurer på akkurat det samme. (holde ett øye med blizzard forumet oXo kansje...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...