Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skoletur, noen som har forslag til reise?


Anbefalte innlegg

Vi er to klasser på ca 50 stykker som skal på skoletur på slutten av året.

Vi har et budsjett på ca 700-1000 per pers.

Vi vurderte et sted som het Mora i Sverige og hvis vi ikke finner et annet sted så reiser vi dit..

 

noen som har noen forslag til andre steder som tilbyr klasseturer?

nevn også pris :thumbup:

 

m.v.h Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med et skianlegg +heiskort og en overnatting? Siden dere skal til mora går jeg ut i fra at dere bor nær svenskegrensen... og riksgränsen er f.eks. på veien til mora faktisk. Trysil er vel heller ikke lang borte?

På sommern?

neppe......

 

noen som har link til et sted i sverige eller danmark?

men håpløst med 1000kr da! vår tur koster 5000kr bare billeten om jeg ikke tar helt feil

Lenke til kommentar
Hva med et skianlegg +heiskort og en overnatting? Siden dere skal til mora går jeg ut i fra at dere bor nær svenskegrensen... og riksgränsen er f.eks. på veien til mora faktisk. Trysil er vel heller ikke lang borte?

På sommern?

neppe......

 

noen som har link til et sted i sverige eller danmark?

men håpløst med 1000kr da! vår tur koster 5000kr bare billeten om jeg ikke tar helt feil

Turen skal vel koste 1000kr slik at så mange som mulig faktisk har råd til å reise.

 

Edit: 5000kr var håpløst mye spør du meg...

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Jeg sier bare skottland! Vi reiste til Glasgow til 79kr (pluss skatter etc) med flyet. Helt sinnsyke priser. Det gikk en del lommepenger på barer osv da, men fet tur!

 

Vi bodde på Euro hostel. Flyet, bussen og tog og overnatting for 4 dager kosta til sammen 1000kr tur retur. Pluss lommepenger. Det er BILLIG!

 

www.ryanair.com

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Jeg sier bare skottland! Vi reiste til Glasgow til 79kr (pluss skatter etc) med flyet. Helt sinnsyke priser. Det gikk en del lommepenger på barer osv da, men fet tur!

 

Vi bodde på Euro hostel. Flyet, bussen og tog og overnatting for 4 dager kosta til sammen 1000kr tur retur. Pluss lommepenger. Det er BILLIG!

 

www.ryanair.com

så intresant ut helt til jeg så hvor mye det ble med skatter og avgifter :p

8000kr i skatt og avgift på frareisen og 9950 på hjemmreisen :dontgetit:

må nok finne et annet sted:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...