dabear Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hvordan kan jeg redusere minne og prossessorbruk på windows xp til det absolutte minimum, og la én bestemt applikasjon/program få kontroll over det 'overflødige' minnet og prosessor-ytelsa ? Jeg ønsker å gjøre dette for å kjøre programmet VMware mer effektivt, samtidig som jeg dedikerer så mye som mulig av ramen og prosessoren til Fedora Core og andre distroer som jeg vil prøve ut (kjørt inne i Vmware altså). Idag bruker Xp rundt 70 prosent av RAM-en på 512mb
TCi Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Tror nok denne siden er noe for deg: http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm
Gronz Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hvordan kan jeg redusere minne og prossessorbruk på windows xp til det absolutte minimum, og la én bestemt applikasjon/program få kontroll over det 'overflødige' minnet og prosessor-ytelsa ?Jeg ønsker å gjøre dette for å kjøre programmet VMware mer effektivt, samtidig som jeg dedikerer så mye som mulig av ramen og prosessoren til Fedora Core og andre distroer som jeg vil prøve ut (kjørt inne i Vmware altså). Idag bruker Xp rundt 70 prosent av RAM-en på 512mb Ctrl+Alt+Delete -> Høyreklikk på program -> Prioritet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå