Gå til innhold

Snadder i pytt og panne fra First Price


Malvado

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var råttent...

Det skulle være hele kyllingbiter , som alle vet så blir kylling hvit / noe brun ved steking, denne var råtten og hvis du ser litt etter så har det vært mark / larver i den (de hvite greiene). Luktet pyton og smakte deretter : måtte prøvesmake i tilfelle det var pga krydder / oljen men uff har problemer med magen nå.

Lenke til kommentar
ser ut som en klitoris

LOL.

 

Har du sett en klitoris in real life? Smaker bedre og ser penere ut faktisk, men ikke finn på å bite da er du død mann / dame ;)

Har DU smakt en klitoris?

Det smaker ikke digg

Smaker som armhulen til en polakk etter at han kommer hjem etter 16 timers skift i NCC!

Har du noengang sett en unaturlig stor klitoris? Det er ekkelt, og minner litt om den greia der.

Lenke til kommentar

Faktisk så smaker damer litt forskjellig, god hygiene er selvsagt pluss.

Tror du må slutte å jakte på Jokke damer ;)

 

 

Smaker som armhulen til en polakk etter at han kommer hjem etter 16 timers skift i NCC!

If you say so :sick: ikke jeg som har smakt på polakk da...

 

Ps: Har du problemer med vond smak så anbefaler jeg at du tar en tur innom kondomeriet og kjøper en flaske med banansmak / jordbærsmak som kan taes på nedentil, fungerer også som glidemiddel og kan spises / slikkes uten noen problemer.

Kjekk måte å få kjæresten til å være med på blow job hvis hun ikke trives med smaken din.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Faktisk så smaker damer litt forskjellig, god hygiene er selvsagt pluss.

Tror du må slutte å jakte på Jokke damer ;)

 

 

Smaker som armhulen til en polakk etter at han kommer hjem etter 16 timers skift i NCC!

If you say so :sick: ikke jeg som har smakt på polakk da...

 

Ps: Har du problemer med vond smak så anbefaler jeg at du tar en tur innom kondomeriet og kjøper en flaske med banansmak / jordbærsmak som kan taes på nedentil, fungerer også som glidemiddel og kan spises / slikkes uten noen problemer.

Kjekk måte å få kjæresten til å være med på blow job hvis hun ikke trives med smaken din.

Vet ikke om du tenner damene dine så veldig jeg, men er det fuktig der, smaker det svette, derav assosiasjonen

Lenke til kommentar
Faktisk så smaker damer litt forskjellig, god hygiene er selvsagt pluss.

Tror du må slutte å jakte på Jokke damer ;)

 

 

Smaker som armhulen til en polakk etter at han kommer hjem etter 16 timers skift i NCC!

If you say so :sick: ikke jeg som har smakt på polakk da...

 

Ps: Har du problemer med vond smak så anbefaler jeg at du tar en tur innom kondomeriet og kjøper en flaske med banansmak / jordbærsmak som kan taes på nedentil, fungerer også som glidemiddel og kan spises / slikkes uten noen problemer.

Kjekk måte å få kjæresten til å være med på blow job hvis hun ikke trives med smaken din.

Vet ikke om du tenner damene dine så veldig jeg, men er det fuktig der, smaker det svette, derav assosiasjonen

Yeehaaa... nattens pr0n lesson ! Nå er det like før jeg forlater pcen og springer inn på soverommet til dama :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om du tenner damene dine så veldig jeg, men er det fuktig der, smaker det svette, derav assosiasjonen

Har damen god hygiene lukter det IKKE fælt. Kan minne litt om reke..

Men har damen sopp, (eller en kjønssykdom) så kan det lukte som en Polakk.

 

On-topic: Hvor kjøpte du den maten Malvado?

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...