Gå til innhold

nettop anskaffet et 9600xt men...


sixx

Anbefalte innlegg

...Det virker ikke helt som det skal føler jeg på meg. Det er godt mulig at det ikek har noe med saken å gjøre, men hver gang jeg starter pcen så starter den på ca. hvert 3. forsøk. Hvilket jeg ser ganske irriterende.

Så da er spørsmålet, er 350 w strømforsyning for lite eller kan det ha med noe annet i pcen å gjøre. minne ol.

Jeg har forresten 768 mb ddr3200 ram, p4 prescott 3 ghz, sapphire 9600xt ultimate edition....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Det virker ikke helt som det skal føler jeg på meg. Det er godt mulig at det ikek har noe med saken å gjøre, men hver gang jeg starter pcen så starter den på ca. hvert 3. forsøk. Hvilket jeg ser ganske irriterende.

Så da er spørsmålet, er 350 w strømforsyning for lite eller kan det ha med noe annet i pcen å gjøre. minne ol.

Jeg har forresten 768 mb ddr3200 ram, p4 prescott 3 ghz, sapphire 9600xt ultimate edition....

Det er vel ikke Qtec strømforsyning? I såfall er dette synderen.....

 

Litt vanskelig å si hva det er... Starter ikke Pcen, eller kommer du ikke inn i windows?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så da er spørsmålet, er 350 w strømforsyning for lite eller kan det ha med noe annet i pcen å gjøre. minne ol.

Jeg har forresten 768 mb ddr3200 ram, p4 prescott 3 ghz, sapphire 9600xt ultimate edition....

Det er vel ikke Qtec strømforsyning? I såfall er dette synderen.....

Noe bastant.. som vanlig.. når det er snakk om Q-Tec...

Hva slags skjermkort satt i PC'n fra før av?

Selvsagt... 350Watt's Q-Tec kan være marginalt i ett P4E-basert system hvor bare CPU'n drar 100W++ ved oppstart...

Jeg kjører ett godt klokket P4E-system ([email protected]) med 9800Pro@XT++ med ett 350Watts Sweex (Q-Tec "Gold" lookalike).. Har ikke hatt noe stabilitetsproblem som kan tilskrives PSU..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...