Gå til innhold

Her kan dere krangle om Rock, Trance, Pop osv


Petitzo

Anbefalte innlegg

Jeg legger merke til at når en poster et spørsmål om hva folk synes er den beste f.eks trance musikken så ender det opp med at 9 av 10 meldinger er om hvor mye det suger...

 

Så denne posten kan dere snakke fritt og komme med alle de stygge spydighetene deres :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor lenge det varer før tråden blir stengt, men uansett: personlig hører jeg mest på hip-hop, rap. For meg er det den beste musikken. Den er liksom ikke "sjelløs". Rapperrne skriver låtene selv ( tenker mest på eminem nå), i motsetning til mange andre. Ellers hater jeg ingen type musikk...untatt Nsync- Pop, de er elendige.

Lenke til kommentar

amen til det!!!

 

asad har det jeg kaller BRA musikksmak!!

 

"when the music stops" ruler =) spesielt Eminem, og Proof's vers!.

amen til det!!!

 

HoVesKot :my dogs all bark like WOOF!/Proof nigga I'ma WOLF, get your whole ROOF, caved in like reindeer HOOFS

 

he he :smile:

 

Jeg fårstår ikke helt dem som liker Westlife, Five og SÆRlig N`stink. Hva ble de kjente for?

 

De skriver ikke låtene selv, lager ikke musikken heller, tekstene er latterlige, og mange av dem synger stygt. Hvor mye arbeid ligger det bak en Eminem-låt, og en N`stiNk låt?

 

Det samme blir jo britany spears da, men i hennes tilfelle har ikke talent noe med saken å gjøre, med utseende hun har ( fryd for øyet).

 

Merkelig nok aksepterer jeg Backstreet Boys, de kom liksom "først", så kom klonene....westlife, five , N`sync,. Forresten , har noen her hørt O -town?Musikken dems får meg til å begynne å lure på inteligensen til fansen dems.

 

Rock hører jeg ikke på , men det er greit nok, jeg ser ikke ned på det på noen som helst måte. Techno er greit nok, på fester.

 

Mange tekno låter er så like.... trance og. Beginning---middle---takoff---end. Men som sagt, grei musikk på fester. Ellers liker jeg å høre på MIchael Jackson, han har mange kule låter, gamle men kule:) Eminem topper listen. Jeg har følgt med på musikken hans helt siden "My name is".

 

Han ble sett på som en spøk, men beviste med tiden det motsatte. Han er også genial på Freestyle. D12 , Dr dre, Snoop, DMX, Royce da 5`9 , Obie Trice , Busta rhymes , Tupac og X-zibit er blant de jeg hører mest på. Hip- hop er ikke bare musikk, men livvstil.

 

Det eneste som gjør meg Forbanna , og er også grunnen til at jeg gad å skrive dette inlegget etter 16 timers arbeiddsdag, er først og fremst N`stink, de EIER ikke talent. De kjøper seg tekster, musikken og gir ut en CD .

 

Med andre ord , de gjør ikke en dritt, men selger likevel som bare pokker. De fortjener det ikke, Eminem sliter ræva av seg , viser fram sjela si i hvert eneste ord, utrykker sine dypeste tanker og følelser, komponerer og gir ut en CD.

 

Suksessen hans er VELFORTJENT. Forresten, hvorfor er det slik at man enten HATER , eller "digger" Eminem? Kjenner dere noen som synes EMINEM er "Grei nok"??Og de som hater Eminem skjønner seg ikke på han, og musikken hans. Jeg er fullstendig klar over at hopping på scenen , og samme bevegelser om og om igjen kan virke latterlig for mange, men det er musikkes rytme som forårsaker dette. En slags hypnose, transe.

 

Hvor skjokkerte var ikke alle da Michael Jackosn tok seg i skrittet for noen år tilbake? Nå gjør "alle" rappere det. Hvorfor gjorde han det?Jo, det han sa var at det ikke var han som gjordet det, musikken gjorde det med han. Jaja...sikkert ikke mange som orket å leste dette, men det er hvertfall mitt syn på saken. :smile:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: asad på 2002-06-19 21:58 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: asad på 2002-06-19 22:00 ]

Lenke til kommentar

Eg er faktisk en av de som Bare hører på HIP HOP men hater eminem! Eg vet ikke korfor eg ikke liker han men det blir altfor "humor rap"

eller er techno bra når man er ute på by'n.

Rock og slikt liker eg ikke bortsett fra noen få sanger som soundgarden - black hole sun -

ellers hører eg på R&B når eg har dame besøk og slikt. bedre en nsync og celine dion.

Hater egentlig ikke noe musikk eg bare ignorer det eg ikke liker.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 22:07, Eskil87 skrev:

Metallica, In Flames, Dream Theater, Pink Floyd er bra musikk syns jeg.


 

trenger ikke være _for_ beskjedne nå! :grin:

 

huff... en verden uten skikkelig tung rock og metal er ikke en god verden; det er som en dataverden med bare m$-typer! :grøss:

 

(det _må_ være en motvekt til m$; akkurat som satan har en motvekt; gud. gandalf og saruman, Ëowyn og heksekongen osv osv!)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 22:07, Eskil87 skrev:

Metallica, In Flames, Dream Theater, Pink Floyd er bra musikk syns jeg.


 

Enig i de to første, men Dream Theater er noe dritt høres ut som gammel nintendo musikk som er rocka litt. Ellers synes jeg Dimmu Borgir, Nightwish, Within Temtation er bra musikk.

Lenke til kommentar

Føler ikke for å slenge drit i noe musikk, hver sin smak. Ikke for å støtte *N på noen måte, men det ligger nok litt mer arbeid bak enn det som blir beskrevet her. De har nok vært en få alt trenger bare synge inn på plate gruppe, men de kommer seg. Har begynt å skrive egne tekster og produsere musikken selv. Nok om det da...Går mest i system of a down, slipknot, og disturbed her da....den musikken er fet. Regner med jeg får mange med meg på det synspunktet....:smile: ?

Lenke til kommentar

Hører mest på trance musikk jeg, men for all del alle typer musikk har noe som er bra. Det finnest faktisk en del forskjellig trance også, viss du bare gidder å lete litt, men siden det blir masseprodusert så er det en del å tråkle seg gjennom :smile: . Metal musikk har mye bra, men det er mange bra sanger som blir ødelagt av en hås mann som begynner å trykke ut det verste han klarer å lage av lyder.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 21:21, EnD.R.E. skrev:

Metal rulezzzzzzz og er for de cooooooooole
:grin:

Trance suuuuuuuuuuuuuuuger og er for snørrunger
:lol:


EDIT:Neida egentlig kan trance være ok på party o.l., det er bare det at alt er likt, så hjemme går man
litt
fort lei av det :razz:


 

støtter den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...