Gå til innhold

Mounter og fart..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du ser folk på mounter går beina til hesten utrolig treigt og det ser utrolig dumt ut. Kunne ønske mountene var mye kjappere. F.eks. at førstegangs mount gkik 100% fortere og epic gikk 250% e.l. fortere.

Hadde vært moro om man kunne slåss mens man satt oppå mount.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mounted combat gir en enorm fordel i PvP situasjoner der man sloss mot folk som ikke har mount, ergo ikke gjennomførbart..

Tror de kommer til å beholde farten på mount som den er... enklere ville jo være å justere cycle på animasjonen slik at beina beveger seg raskere :p

Skrevet

Det ville også vært tøft om man kunne få hesten osv. i gallopp, "ri ned i solnedgangen" i de vidstrakte skogene i Ashenvale og Elwynn Forest.

Hadde egentlig vært utrolig stilig med gallopp i det hele tatt igrunn :p

Skrevet

Ja, kunne vært noe som het galopp. Nesten det samme som sprint, bare at den varte lengre. f.eks. at du økte speden til 100% hvis du hadde vanlig mount og til 200% med epic. Så hadde det vart i kanskje 30 sek. eller noe sånt.

Skrevet

Energy på mount hadde vært bra. Det er dog en trinket du kan ha som øker hastigheten på mounten, gulrot på en pinne eller noe sånt.

Skrevet

Tro meg når du får sprint 2 (for rogue) merker du god forskjel fra å gå til a spurte med 60 % farts økning.

for 15 sec kunne jeg nesten kjenne følelsen av mount :love:

Skrevet

Du kan lage spurs hvis du er blacksmith eller du kan kjøpe dem på AH. Du må få en blacksmith til å ha dem på støvlene dine. Disse vil øke farten på mounten din. Hvor mye er jeg ikke sikker. Men tallet som går igjen er 14% raskere mount.

Skrevet
Carrot on a stick og mithril spurs gjør susen. Da rir du fortere enn alle andre med samme mount.

Mener å ha lest noe om det i det siste at disse ikke stacker lengre.

Skrevet

Carrot on a Stick

Binds when picked up

Trinket

Equip: Increases mount speed by 3%.

Sells for 71 Silver 62 Copper to vendors

Altså farten på mounten øker med 3%. Har faktisk testet dette. Har hatt et løp med en uten carrot. Jeg vant med mange meter.

Skrevet
er 60% fortere 1,6 ganger så fort?

For spør du meg synes det logisk at 100% raskere = like raskt som før menmen

hmm. Da bør du vel ta opp matteboka di fra ungdomsskolen og gå over oppgavene der igjen. 100% raskere er 100% raskere.

Skrevet

....

60% av 100 kr er 60 kr. Øker du da 100 kr med 60% får du 160 kr. Øker du med 100& får du 200 kr. Logikken din er helt på trynet.

Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

Nei, for det er 60% fortere, altså 60% + de 100% som allerede er der. :yes: Det vil si til sammen 160%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...