Gå til innhold

Alder på WoW'ere


Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?  

313 stemmer

  1. 1. Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?

    • 5 - 10
      4
    • 11 - 15
      39
    • 16 - 20
      144
    • 21 - 25
      76
    • 25 - 30
      30
    • 31 - 40
      18
    • over 40
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Ja, da var det slutt for i dag, og nå blir det IDOL for dere fjortisser som fremdeles er våkne"

Det der var nesten litt frekt :hrm::p . Er selv 14 år, men føler ikke at jeg er noe spesielt "fjortiss".

 

Og du bare ler? du skulle skamme deg :p

Var ikke ment som hets mot fjortisser fra min side,- men at programlederen fra Holmgang sier dette som avslutning er jo helt sprøtt... ;)

Lenke til kommentar
"Ja, da var det slutt for i dag, og nå blir det IDOL for dere fjortisser som fremdeles er våkne"

Det der var nesten litt frekt :hrm::p . Er selv 14 år, men føler ikke at jeg er noe spesielt "fjortiss".

 

Og du bare ler? du skulle skamme deg :p

Var ikke ment som hets mot fjortisser fra min side,- men at programlederen fra Holmgang sier dette som avslutning er jo helt sprøtt... ;)

Ja jeg skjønne deg:P Jeg lo bare jeg leste posten din :!:

Lenke til kommentar
Her i familien er det meg (så å si 21) og bruttern (11 sånn ca) som spiller World of Warcraft aktivt.

Håper ikke jeg treffer broren din.. :whistle:

Hvorfor i all verden håper du ikke det?

 

Det er det _dummeste_ jeg tror jeg har hørt. Du mener at han har mindre rett til å spille siden han er et par år yngre enn deg? Jeg vil gå så langt å påstå at han faktisk er minst like god som den gjennomsnittelige WoW-spiller.

 

:roll:

 

edit: Må bare legge til at slike innlegg gjør meg forbannet. Jeg kan også legge til at jeg ikke har noe imot fjortisser, så lenge de oppfører seg fint.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Her i familien er det meg (så å si 21) og bruttern (11 sånn ca) som spiller World of Warcraft aktivt.

Håper ikke jeg treffer broren din.. :whistle:

Hvorfor i all verden håper du ikke det?

 

Det er det _dummeste_ jeg tror jeg har hørt. Du mener at han har mindre rett til å spille siden han er et par år yngre enn deg? Jeg vil gå så langt å påstå at han faktisk er minst like god som den gjennomsnittelige WoW-spiller.

Forsiktig med "Du mener at..." - det er ikke alltid like populært å tilegne folk meninger de ikke har.

 

Forøvrig håper jeg også at jeg ikke treffer ham - jeg har ikke så ofte å gjøre med barn i virkeligheten, langt mindre vil jeg møte en i et spill online.

 

edit: Må bare legge til at slike innlegg gjør meg forbannet.

Oh please...

Lenke til kommentar

Greit at du kanskje ikke har de vanlige sosiale egenskapene, slik at du heller ikke takler at unge gutter spiller spillet. Det får være ditt problem.

 

At du heller ikke har med barn å gjøre i virkeligheten, vel... kanskje du vil få bra med problemer i World of Warcraft, i og med at det sannsynligvis kommer til å være det MMORPGet med lavest gjennomsnittsalder.

 

Jeg sier "Du mener at.." fordi det er det han indirekte sier.

 

edit: Fikset litt, i og med at det som stod i det opprinnelige innlegget ikke reflekterer meg som person. Det jeg blir irritert over, er at folk dømmer uten å ha noe grunnlag for det, samt at jeg brukte feil ord i et par setninger.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Greit at du kanskje ikke har de vanlige sosiale antennene, slik at du heller ikke takler at unge gutter spiller spillet. Det får være ditt problem.

For å trekke en analogi her; ville det passet med barn (unge gutter) i en tenåringsklubb? Har de et problem bare fordi de ikke vil ha med unger å gjøre der?

 

At du heller ikke har med barn å gjøre i virkeligheten, vel... kanskje du vil få bra med problemer i World of Warcraft, i og med at det sannsynligvis kommer til å være det MMORPGet med lavest gjennomsnittsalder.

Gjennomsnittsalder = tenåring. Her var det snakk om et barn på 11 år.

 

Jeg sier "Du mener at.." fordi det er det han indirekte sier.

Du vil bli en ypperlig politiker.

 

Nei, jeg synes synd på deg.

Be my guest =P

Lenke til kommentar

Nå blir det feil og trekke inn ungdomsklubber her, i og med at de har aldersgrenser. Nå finnes det egne klubber for barneskole elever, og egne for de som er litt eldre.

 

Når du sier at gjennomsnittsalderen er tenåring, vil det si at det spenner fra tretten til nitten. Det vil si at det også finnes folk som er over, og folk som er under grensen.

 

OT: Du sier at jeg blir en ypperlig politiker? Kanskje det er det jeg skal begynne med istedet for høgskolen. Tror kanskje det passer meg bedre :hmm:

Lenke til kommentar
Nå blir det feil og trekke inn ungdomsklubber her, i og med at de har aldersgrenser. Nå finnes det egne klubber for barneskole elever, og egne for de som er litt eldre.

Ser ut som om du ignorerer poenget mitt, for det er ganske åpenbart. Vel vel... Orker ikke teskje-metoden.

 

Når du sier at gjennomsnittsalderen er tenåring, vil det si at det spenner fra tretten til nitten. Det vil si at det også finnes folk som er over, og folk som er under grensen.

Klart, men jeg kommer ikke til å møte dem så ofte da de ligger under gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Nå blir det feil og trekke inn ungdomsklubber her, i og med at de har aldersgrenser. Nå finnes det egne klubber for barneskole elever, og egne for de som er litt eldre.

Ser ut som om du ignorerer poenget mitt, for det er ganske åpenbart. Vel vel... Orker ikke teskje-metoden.

Nei, jeg ser ikke helt poenget med poenget ditt. Kjør i vei med teskje-metoden du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...