Gå til innhold

Druid eller Rogue?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er best av druid og rogue? Og hva er den største forskjellen?

EDIT: Lurer også på hvordan jeg får våpen til å lyse feks. rødt?

Endret av Limited_Edition
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Rogue er jo en melee klass da :)

Druid er en blanding mellom Priest, Rogue, Mage, Warlock og Warrior :)

Vanlig form = Priest/Mage/Warlock

Bearform = Warrior

Catform = Rogue

Jeg går Druid fordi man har så mange forskjellige spillestiler :)

Endret av omiro
Skrevet

Rogue er selvsakt bedre enn en Druid i catform.

Warrior er selvsakt bedre enn en Druid i bearform.

MEN Druid kan være begge deler :p + Sjø løve og gode healing spells og masse stash.

Druide har også den beste buffen i spillet, Mark of the Wild. Den er sinnsyk når du får litt talent points på den. Druid kan erstatte alle klassene i spillet, ca.

Skrevet

Synes dette blir en slags bastardrase :\

Foretrekker å ha 6 matte, 5 i norsk og toere i resten av fagene enn 3 i alle fag om dere skjønner min meget utspekulerte metafor!

Skrevet

Nåja.. Jeg ville iallefall valgt Druid om du er en person som liker mange "personligheter", som mange hittil har sagt så kan Druide være både bjørn og katt. Bjørnen med egenskaper som en kriger og katten med egenskaper som en rogue.

Men f.eks Magiker kan ikke Druid erstatte, druid har langt ifra så kraftige spells når alt kommer til alt. Liker du variasjon i spillingen din så gå for Druid, det er hva jeg mener om den saken.

Skrevet

En druide kan bli en meget god healer. Hvis talent points brukes på healing trenger de faktisk ikke stå mye tilbake for en holy priest. Dyreformene er kanskje artige, men som det sies av flere her er de selvsagt betydelig svakere enn de spesialiserte klassene. I grupper på lvl 60 er det nok i praksis kun healing (og buffs) du er attraktiv for som druide. Kombinasjonen druide og god paladin kan være en meget god healer-kombinasjon. Meste parten av tiden som 60 spilte jeg i gruppe med denne kombinasjonen, fungerer utmerket selv i meget vanskelige instancer.

Er du en gruppespiller er det nok healingdelen av druide du må regne med å fokusere på med andre ord.

Skrevet
Hvis du tenker på druid i catform og en rogue så tipper jeg at roguen er bedre.

Nja... Ikke mye ihvertfall =)

Jo, veldig mye også. Problemet med druiden i formene sine er at damagen han gjør er fastsatt ut ifra hvilken lvl han er.. IKKE hvilket våpen han har... dermed vil en rogue med bra våpen utklassere druid i catform noe så voldsomt (vi snakker sikkert over dobbelt så mye dmg her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...