Trygve Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hva er best av druid og rogue? Og hva er den største forskjellen? EDIT: Lurer også på hvordan jeg får våpen til å lyse feks. rødt? Endret 9. februar 2005 av Limited_Edition
Sir Zu Zwat Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Rogue er jo en melee klass da Druid er en blanding mellom Priest, Rogue, Mage, Warlock og Warrior Vanlig form = Priest/Mage/Warlock Bearform = Warrior Catform = Rogue Jeg går Druid fordi man har så mange forskjellige spillestiler Endret 9. februar 2005 av omiro
amstaf85 Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hva er best av druid og rogue? Og hva er den største forskjellen? Les på worldofwarcraft.com
haarod Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvis du tenker på druid i catform og en rogue så tipper jeg at roguen er bedre.
Sir Zu Zwat Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvis du tenker på druid i catform og en rogue så tipper jeg at roguen er bedre. Nja... Ikke mye ihvertfall =)
Whalecore Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Rogue er selvsakt bedre enn en Druid i catform. Warrior er selvsakt bedre enn en Druid i bearform. MEN Druid kan være begge deler + Sjø løve og gode healing spells og masse stash. Druide har også den beste buffen i spillet, Mark of the Wild. Den er sinnsyk når du får litt talent points på den. Druid kan erstatte alle klassene i spillet, ca.
Lapette Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Synes dette blir en slags bastardrase :\ Foretrekker å ha 6 matte, 5 i norsk og toere i resten av fagene enn 3 i alle fag om dere skjønner min meget utspekulerte metafor!
Sheel Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nåja.. Jeg ville iallefall valgt Druid om du er en person som liker mange "personligheter", som mange hittil har sagt så kan Druide være både bjørn og katt. Bjørnen med egenskaper som en kriger og katten med egenskaper som en rogue. Men f.eks Magiker kan ikke Druid erstatte, druid har langt ifra så kraftige spells når alt kommer til alt. Liker du variasjon i spillingen din så gå for Druid, det er hva jeg mener om den saken.
Zindre- Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvis du tenker på druid i catform og en rogue så tipper jeg at roguen er bedre. Nja... Ikke mye ihvertfall =) Jo.
Aasgaard Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 En druide kan bli en meget god healer. Hvis talent points brukes på healing trenger de faktisk ikke stå mye tilbake for en holy priest. Dyreformene er kanskje artige, men som det sies av flere her er de selvsagt betydelig svakere enn de spesialiserte klassene. I grupper på lvl 60 er det nok i praksis kun healing (og buffs) du er attraktiv for som druide. Kombinasjonen druide og god paladin kan være en meget god healer-kombinasjon. Meste parten av tiden som 60 spilte jeg i gruppe med denne kombinasjonen, fungerer utmerket selv i meget vanskelige instancer. Er du en gruppespiller er det nok healingdelen av druide du må regne med å fokusere på med andre ord.
Aasgaard Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Kan druid ha throwing weapons? Druide kan ikke ha noen ranged weapons såvidt jeg vet.
Mandarb Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Dire bear forma er no ei super-tank form! får vel 380% mer armor en vanli + du har growl som tiltrekker aggro
Tåkefyrste Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvis du tenker på druid i catform og en rogue så tipper jeg at roguen er bedre. Nja... Ikke mye ihvertfall =) Jo, veldig mye også. Problemet med druiden i formene sine er at damagen han gjør er fastsatt ut ifra hvilken lvl han er.. IKKE hvilket våpen han har... dermed vil en rogue med bra våpen utklassere druid i catform noe så voldsomt (vi snakker sikkert over dobbelt så mye dmg her)
aemil Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Det er jo også en fordel med travel form, som du får på lvl 30. Endret 9. februar 2005 av andy15
Mandarb Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nei ingen pet..berre sånne småpets som er der berre på kødd
Trygve Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Trur jeg kommer til å velge rogue, men hvordan får jeg våpen til å lyse?
anon12234 Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 noen våpen lyser andre gjør ikke. blåe(epic) og lillae (legendary) lyser ofte. ellers er det vell noen spells som gjør at våpenet lyser i en kort periode.
Zindre- Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Trur jeg kommer til å velge rogue, men hvordan får jeg våpen til å lyse? Enchanting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå