Gå til innhold

"Nå kan du overvåke barna dine"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som synes det med overvåking og "merking" av mennesker er positivt:

 

Er dere dumme i hue?

Poenget med et sammfunn er jo ikke å innskrenke, overvåke og sette flest mulig regler! Det handler om å leve som vi faen vil, gå hvor vi vil, være hemmelighetsfulle når vi vil!

 

Gud! er det mulig! La folket være i fred

 

feide over tittelen, og anntok: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305467

 

Gjelder delvis for denne oxo

Endret av Fr3drik
Lenke til kommentar

Det hadde vært nice med en nødsak på mobilen slik at den kunne peiles nøyaktig hvis noe skjedde og den ble aktivisert.

 

Jeg ser ikke av en eneste post her at noen synes det er positivt med merking og chipper på mennesker. Det er noe helt annet.

Endret av Jan-Inge
Lenke til kommentar
Jan-Inge: Og hvis man f.eks. forbyr barn å leke utendørs, blir det langt ferre dødsfall grunnet uhell på lekeplassen. Liven ER en risk. Lev med det.

Du drar det alt for langt, hvis du nekter barn å leke ute så vil det hemme utviklingen til barnet, de fleste "normale" foreldre vet det. I mitt nærmiljø så er det en stor innsjø, og å hindre barn å gå dit ned uten foreldre eller andre ansvarlige er noe en vil for enhver pris forhindre (ikke sant?). Ja selfølgelig livet er en risiko, men mer du kan forhindre at ulykker skjer jo bedre er sjangsen for å dø som ett gammelt menneske. Ingen "normale" foreldre vil legge barnet sitt i graven.

 

Gjelder delvis for denne oxo

Jeg syntes den var verre, det pågikk under tvang.

 

Det hadde vært nice med en nødsak på mobilen slik at den kunne peiles nøyaktig hvis noe skjedde og den ble aktivisert.

Slik manikk vil jeg ha.

 

- D.J.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...