Loke-- Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Etter det formaterte jeg og installert XP, men når jeg skal installere ting fra CDer funker det ikke og dataen henger seg :S . skal jeg oppgradere noe software isåfall hva ?
Møkkalasset Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Eg har hatt noko liknade problem 1. formanterte 2. etter formanteringa gjekk eg inn på xp Etter 5 min uten brann mur var heile pc`n FULL i dritt virus osv . Kan hende det er det samme som har hendt med deg... Prøv å formantere ein gang til vis du gidder
LgitechDInovo Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 husk alltid å trekk ut nettvarkskabelen før dere har instalert antivirus, jeg pleier ikke å putte i kabelen før jeg har lagt inn SP1 og all annen software Prøv igjen
Møkkalasset Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 husk alltid å trekk ut nettvarkskabelen før dere har instalert antivirus, jeg pleier ikke å putte i kabelen før jeg har lagt inn SP1 og all annen software Prøv igjen Jah det har eg brukt etter den gangen kjerra klikka.... antivurs + brannmur... Så er det online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå