Gå til innhold

Spiderman og forhåndsbestilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hopp.

Tenker det kribler godt i magen til mange storspillere, er jo bare tre dager igjen til fredag ;)

Jeg forhåndsbestillte på Spidermans nettsider, men stusser litt på om de faktisk sender det slik at det kommer i posten til med den 11., eller om det sendes ut dagen det offisielt blir landsert. Noen som har erfaring med dette?

Det er faktisk ganske relevant for hvordan jeg skal legge opp helgen min ;P

God mulig det blir en Night Elf druid og en(?) kald pils som eneste seriøse livsgrunnlag denne helgen ;)

Mvh,

. K

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har nettopp sent mail til spiderman og spurt. Legger ut svaret her ;)

Ja for Spiderman er jo kjempeflinke å svare på mailer... NOT!!

Tror jeg har send en 5-6 mail som det aldri rullet inn noe svar på... :mad:

Skrevet (endret)

Har også forhåndsbestillt fra Spiderman og jeg sjekket på netaxept.no angående bestillingen min, og der står det at den fremdeles ikke er sendt fra lager. Lurer virkelig på nårtid de har planlagt og sende spillet.

Litt kjipt og forhåndbestille også ikke få det på lanseringsdagen...oh well...theres still hope i guess? :hmm:

Glemte og spørre om jeg må stikke på Spiderman og hente kopien min? Jeg ba nemlig om og få tilsendt den direkte i postkassa... :roll:

Endret av PuppetMastero
Skrevet

Av hva jeg har hørt virker det som butikkene får spillene torsdag, i så fall kan det være vanskelig for dem å få sendt spillene avgårde så de kommer frem til kunden fredag. :/

Skrevet

En skal vell heller ikke se bortifra at det blir litt krøll når landseringen er så massiv som denne virker til å være..

*sukk*

. K

Skrevet

se det med mitt syn, jeg har ventet på dette spillet i mellom 2 og 3 år, jeg klarer nokk å vente på at cdon sender spillet, kanskje har jeg det på lørdag kanskje har jeg det på mandag eller tirsdag det gjør ikke noe med noen får ekstra dager før man får det.

hvis man har dette synet virker det ikke lenger så ufatelig lenge før ting kommer.

litt of topic: har det samme synet på star wars episode 3, har venta i nærmere 7 år på den nå men tar det med ett smil at den kommer når den kommer.

Skrevet
Av hva jeg har hørt virker det som butikkene får spillene torsdag, i så fall kan det være vanskelig for dem å få sendt spillene avgårde så de kommer frem til kunden fredag. :/

Litt rart at de er så strenge på dette, så lenge det er et onlinespill og serverene er stengte mener jeg. Kansje de bare er trege?

Skrevet
Har nettopp sent mail til spiderman og spurt. Legger ut svaret her ;)

Ja for Spiderman er jo kjempeflinke å svare på mailer... NOT!!

Tror jeg har send en 5-6 mail som det aldri rullet inn noe svar på... :mad:

Joda, hehe ...de svarer på mine mail :p

Du skal ha det før eller den 11.

Mvh

==========================

Jarle Hrafn Grindhaug

Webansvarlig

www.spiderman.no

Kirkegata 32

0153 Oslo

Skrevet

Skjønner nå ikke helt hvorfor de skulle være så strenge på det, de europeiske retail serverne er nå ikke oppe før de er oppe uansett er de vel?

Får jo ikke starta og spille før de åpner serverne og da er det vel ingen som får noe fordeler selv om de har spillet i handa før retail faktisk starter.

:ermm:

Skrevet

Det er vel bare i Bergen de er så slakke... cheeky bastards...

Men det var iallefall en kjekk mail å få. Spaceworld får inn sine kopier den 10. og er i salg fra 11.

Skrevet

"Du skal ha det før eller den 11"

Weeeee!

Da er det bare å vente på den totale nedturen når hele WoW server-systemet bryter sammen, og ikke stabler seg på beina før uti neste uke. ;P

Weeeee!

Neida, la oss håpe på det beste (altså FPS over 5,6 på begynner-omtrådene) ;)

Mvh,

. K

Skrevet
"Du skal ha det før eller den 11"

Weeeee!

Da er det bare å vente på den totale nedturen når hele WoW server-systemet bryter sammen, og ikke stabler seg på beina før uti neste uke. ;P

Weeeee!

Neida, la oss håpe på det beste (altså FPS over 5,6 på begynner-omtrådene) ;)

Mvh,

. K

word...

Skrevet
cdon.com har sendt avgårde i dag så da bør jo strengt tatt andre og snart komme i gang med det..

Bare jeg som ikke har fått mine bestillinger sendt fra CDON i dag :cry:

jeg har ikke fått min, står fortsatt "Ikke Sendt"

Skrevet (endret)

jeg bestillte min fra dvdstrax.com den 15 jan.men den er fortsatt ikke sendt. å på mail om jeg får det til fredag står det at de hadde fått beskjed om at ingen i europa fikk det inn før torsdag. så da skulle de sende det- så da spørs det på posten da. å de har en stygg tendens til å være treig :(

yes nå er den sendt . da er det bare å vente til fredag. posten bør klare å få den til postkassen min fra no til fredag. :D

Endret av killer puma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...