Gå til innhold

Nybegynner i WoW, trenger en innføring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette spillet ser helt fantastisk ut, og jeg ble enda mer nyskjerrig når jeg så den store annonsen for det her på gamer.no

Da kommer jeg til dette flaue spørsmålet:

Jeg har aldri spilt det før, og vet vel egentlig ikke hva slags spill det er en gang. :blush:

Er det kun onlinespill? Eller er det spillbare brett hvor man spiller mot Computeren?

Er det lett å lære seg, eller er det et veldig avansert spill som det tar lang tid å sette seg inn i?

Hvis noen gidder å svare på disse spørsmålene, eller har en fin link å komme med, hadde jeg vært evig takknemelig, for dette spillet ser veldig rått ut :D

Takk, til de som gidder å svare på dette flaue spørsmålet

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

www.google.com er en jævlig fin link!

www.worldofwarcraft.com er også en....

er akkurat ikke vanskelig å mestre, eneste skillen i WoW er teamwork.

Skrevet

Som tidligere sagt, det er lett å lære seg, men vanskelig å bli god i. Det kreves "et par timers arbeid" for å bli god, samt vite hvordan man skal tweake.

Nå skal jeg legge til at lillebroren min på 10 (snart 11) faktisk har spilt dette i betaen uten problemer, og vi har to bestillinger inne på CDON.com. Klarer han det, bør også du det.

Skrevet

WoW er et MMORPG, altså et spill hvor du spiller med (og kanskje mot) flere tusen andre spillere fra rundt om i hele verden. I slike spill er det gjerne spillerene selv som lager historien. Jeg har aldri selv spilt WoW, men et par andre MMORPG-er.

Finnes helt sikkert noen snille folk i spillet som kan hjelpe deg med å starte i gang, kan sikkert ta litt tid å sette seg inn hvis du aldri har spilt noen MMORPG-er før, men når du først har satt i gang blir det nok gøy skal du se. ;)

Skrevet

Jeg har aldri spilt mmorpg-er før, men fikk være med på betaen nå. Interface og gameplay var begge veldig lett å sette seg inn i, tok ikke lange tiden før jeg ble hekta. Har bestilt det på CDON.com nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...