Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Bare de ikke rører Locke, Sayid eller Sawyer.

:yes:

 

Edit:

Jeg har sett alle episodene, utenom "The Journey", som ikke er en vanlig epidode... Har jeg gått glipp av noe der?

Som sagt tidligere så er bare Lost the jurney en oppsumering på hva som har skjedd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare de ikke rører Locke, Sayid eller Sawyer.

:yes:

 

Edit:

Jeg har sett alle episodene, utenom "The Journey", som ikke er en vanlig epidode... Har jeg gått glipp av noe der?

Som sagt tidligere så er bare Lost the jurney en oppsumering på hva som har skjedd

Ja, du gikk vel glipp av noe.

Episoden oppsumerer hjernen din, og får deg til å tenke på ting som du ikke var klar over. Altså, noen gåter blir løst, og gåter oppstår!

Lenke til kommentar
Dere vet ungen til Alex. Hun som skal spille Alex i sessong 2 er 45 år :hmm:

Men da burde jo Rousseau være sånn ca 60 år. Rousseau og teamet hennes strandet jo på øyen for 16 år siden. Og da var hun 7 månders gravid. Og da skal jo Alex være 16-17 år. Det er jo lite sannsynligt at en 45 åring skal spille en 16 åring

 

Kansje Rousseau har glemt hvor lang tid det har gått. Kansje det har gått 30 eller 40 år :hmm: men dette er jo bare spekulasjon

 

Dere vet at jeg sa at sessong 2 skulle begyne 23 september men IMD har nå skiftet den til 21 september :D Mindre ventetid :D

 

Gjesteroller i LOST

Du kan ha rett i det der!

Men, å danne seg en teori rundt Rosseau og hennes aldersmysterium, er vel bortkastet. Man vet jo ingenting sikkert.

Dama virker jo helt skutt til tider. Først så er hun vennlig, så er hun slem, også er hun ikke slem alikevel.

 

Hele serien her jo helt skutt!

The others er folk som tok ungen til Rosseau, for ungen var noe spesiell.

Hvor lenge har the others vært på den der øya da? 80år?

Det der biologiske og mekaniske monsteret må jo ha blitt skapt av noen. Og det må ha blitt skapt etter at the others kom, for ellers villle de ha vært død nå! Så the others skapte monsteret, for 80-60år siden da sikkert. Var jo før andre verdenskrig, og da var vel ikke teknologien god nok til å skape noe slikt. Ja, måtte bare få det ut!

 

 

Og, heter fransk chicken danielle eller rosseau?

Lenke til kommentar

..

Det der biologiske og mekaniske monsteret må jo ha blitt skapt av noen. Og det må ha blitt skapt etter at the others kom, for ellers villle de ha vært død nå! Så the others skapte monsteret, for 80-60år siden da sikkert. Var jo før andre verdenskrig, og da var vel ikke teknologien god nok til å skape noe slikt. Ja, måtte bare få det ut!

..

Hm, jeg vet ikke, men etter mye lesing på tvtome sine forumer så er det mange som mener at det 'monsteret' ikke er noe monster. Men et slags sikkerhetssystem som er under jorda.. Hvis du legger merke til hvordan trærne flyr opp av bakken kan du selv tenke på om det er et 'monster' eller noe annet.. muligens jeg tar feil, men etter min mening virker det ikke som om det er et monster.

Lenke til kommentar
Og, heter fransk chicken danielle eller rosseau?

Begge deler :p

 

Fornavn: Danielle

Etternavn: Rosseau

Kjekt å vite! ;)

Tidligere i denne tråden, så utrykkte jeg at Locke muligens ble kontrollert av Alex eller en eller annen mektig fyr på øya. Er ikke så sikker på dette nå. Det virker jo som om han på en måte har ett godt forhold til øya. Snakker om at den vil gi dem ett tegn. Da han så inn i øyet av øya, da fikk han se noe vakkert. Han tror vel på at øya lever, og at den styrer regien.

 

Slik som da boone ble drept, vi fikk se Locke "knele" gråtende på hatchen, og si: "i've done everything you told me... so why did you do this to me!!"noe slikt var det vel.

Så, dette som ble gjort mot han var vel det at boone ble drept, av selve øya! Kan være noe slikt!

Lenke til kommentar
Tidligere i denne tråden, så utrykkte jeg at Locke muligens ble kontrollert av Alex eller en eller annen mektig fyr på øya.

Husker dere fra helt i starten av serien. Da var det en rar mann i dress som plutselig sto i skogkanten og så på dem. Locke fikk øye på han men klarte aldri å få tak i han. Var fyren i dress Ethan eller var det en annen? "De andre" ?

Lenke til kommentar
Tidligere i denne tråden, så utrykkte jeg at Locke muligens ble kontrollert av Alex eller en eller annen mektig fyr på øya.

Husker dere fra helt i starten av serien. Da var det en rar mann i dress som plutselig sto i skogkanten og så på dem. Locke fikk øye på han men klarte aldri å få tak i han. Var fyren i dress Ethan eller var det en annen? "De andre" ?

var det ikke jack ? eller er jeg bare trøtt nå ?

Mener å huske det var Jacks far eller noe i den duren..

Lenke til kommentar
Tidligere i denne tråden, så utrykkte jeg at Locke muligens ble kontrollert av Alex eller en eller annen mektig fyr på øya.

Husker dere fra helt i starten av serien. Da var det en rar mann i dress som plutselig sto i skogkanten og så på dem. Locke fikk øye på han men klarte aldri å få tak i han. Var fyren i dress Ethan eller var det en annen? "De andre" ?

Var ikke det Jack som så syner, av faren sin som døde i Sydney da?

Lenke til kommentar
Tidligere i denne tråden, så utrykkte jeg at Locke muligens ble kontrollert av Alex eller en eller annen mektig fyr på øya.

Husker dere fra helt i starten av serien. Da var det en rar mann i dress som plutselig sto i skogkanten og så på dem. Locke fikk øye på han men klarte aldri å få tak i han. Var fyren i dress Ethan eller var det en annen? "De andre" ?

Var ikke det Jack som så syner, av faren sin som døde i Sydney da?

Det var nok Jack ja!

Han så faren sin.

Om han hallusinerte vet man ikke enda, men det er nok mulig at det er slik!

Lenke til kommentar
Det var nok Jack ja!

Han så faren sin.

Om han hallusinerte vet man ikke enda, men det er nok mulig at det er slik!

Ja, fordi grunnen til at Jack var på flyet var at han enten skulle til begravelsen til faren, eller at han hadde med seg faren i flyet.. og deretter begrave han.

Egentlig begge deler da men...

 

Kan mene å huske at de fant en tom kiste i en episode...?

Lenke til kommentar

Jack dro til Australia for å finne faren sin, men fant da ut at han hadde drukket seg i hjel eller noe sånt. På flyplassen fikk han problemer med å sjekke inn kista til faren, og i en av de siste episodene ser man en scene fra flyplassen der han krangler med ekspiditøren om å få med seg faren til USA så han kunne få begravd han. En stund etter flystyrten ser Jack plutselig faren stå i skoglinjen ved stranden, iført dress (og med en koffert). Fikk litt G-man-Deja vu der! Jack løper inn i jungelen etter faren, men finner han ikke. Jeg tror det var da Jack omsider kom til hulen med alle skjelettene inne i jungelen, og så fant kista til faren, som var tom......

 

Det er en god stund siden jeg så det nå, så det kan godt hende jeg surrer i detaljer.

Det med faren til Jack er ihvertfall enda et lite punkt som spiller inn i alle mystiske detaljer. Den saken virker ikke til å være helt avsluttet, da vi ikke har fått vite hvor liket til faren har blitt av, eller om liket i det hele tatt fikk være med på flyet, og ikke bare en tom kiste.

Lenke til kommentar
Tror det er Charlie som rykker til. Han er et stort navn (eller ihvertfall tror han det selv) i Hollywood etter Ringenes Herre filmene. Han har nok overpriset seg. Tar vel en overdose eller noe slikt banalt.

God teori der.

Overdose ja, han tok jo med seg den der drug-porselens dukka!

 

Men jeg har vel mer troa på at det blir noen som var på flåta som ryker!

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar
Hvordan kom de frem til at radiosignalet var 16år gammelt? :ermm:

Senderen hadde en automatisk teller. De tok tida på at det kom et nytt tall hvert X sekund og kunne dermed regne seg ut til at det måtte ha tatt 16 år å telle så langt.

Seriøst, jeg er ikke dum, men jeg forstår ikke hvordan de kan telle, eller noe slikt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...