Apoc_ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Så for en stund siden en tråd angående formatering. Der man skulle bruke fat32 på system disken, og ha en egen partisjon til temp-filer osv.... Jeg hadde litt lyst å og prøve dette, men finner ikke igjen tråden. Noen som kan hjelpe? Har prøvd å søke osv, men uten håp. Mener den lå under lagringsmedier.
WishYou Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Tipper den posten er _gammel_.... I disse XP-tider er det veldig svært få grunner til å velge FAT32 fremfor NTFS som partisjonstype på fastmoterte harddisker. Mener bestemt at NTFS er sikrere og mer stabilt enn FAT32. Wish
Goebbels Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 søkt på alle poster? ikke bare de siste 30 dager?
JKJK Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 den posten er ikke så sinnsykt gammel (tror jeg), leste den selv for en ukes tid siden. Kan ikke huske hvor den lå, dessverre.
Apoc_ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 den posten er ikke så sinnsykt gammel (tror jeg), leste den selv for en ukes tid siden. Kan ikke huske hvor den lå, dessverre. Ja, det er ikke lengre enn en uke siden jeg heller leste det den.
Apoc_ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Kan det være denne? JA! Tusen takk for hjelpen. Klemme og kose masse på Henriko^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå