Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg trenger noen priest addons, healing + dispelling og kansje noen fine raid unitframes så gjør det lettere å klikke på de i raidet. Skal teste å heale i BT med en kompis sin priest xD

Grid - alt du trenger. Om du har veldig lyst kan du sikkert bruke decursive til dispelling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på leting etter en FuBar plugin som lar meg stille inn lydstyrke. Titanpanel har alltid hatt dette, men finner det ikke til FuBar. Noen som kan hjelpe? :)

Skrevet (endret)
Programmet som oppdaterer addons for deg heter?

Gjerne kjappe svar da jeg vil spille igjen :p

WoWMatrix funker utmerket! Oppdaterer alle addons med et trykk, også Ace baserte Addons.

My 0.02$ hvertfall

Endret av Bojangle
Skrevet
noen som har noen Action bars, hvor jeg kan ha heartstone, macros og andre greier jeg kan bruke til denne UI?

227889.jpeg

ingen som har peiling? kunne trengt de ganske kjapt :/

Skrevet

Trenger en chat addon som lar meg scrolle i chatten med scollhjulet på musa. Finnes det en addon som bare gjør dette? Eller nesten bare dette?

Skrevet
Er på leting etter en FuBar plugin som lar meg stille inn lydstyrke. Titanpanel har alltid hatt dette, men finner det ikke til FuBar. Noen som kan hjelpe? :)

*bump*

Skrevet (endret)
Trenger en chat addon som lar meg scrolle i chatten med scollhjulet på musa. Finnes det en addon som bare gjør dette? Eller nesten bare dette?

CT Core er vel den enkelste som kan gjøre det og som tar minst minne.

Endret av Reached
Skrevet

har ikke sånn super peiling på dette ui greiene, så skal nå spørre dere hvilket oppsett som funker bra..

har en priest no, og vill ha noe som funker bra til den. noen som kan hjelpe`??

Skrevet

Fått lasta ned nesten alle addons jeg trenger for å lage et uberUI nå, men mangler disse to:

- pBuff

- pTags

Om noen kunne lete dem opp for meg (google var ikke nok) så hadde det vært fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...