Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en restartes ved F8-valg... "ting"


Anbefalte innlegg

PC'en restartes ved F8-valg... "ting".

Når jeg kommer inn på PC'en så kommer den automatisk til F8 valgene, der det er "Sikkerhetsmodus" "Start på vanlig måte" osv.

 

Jeg har prøvd å trykke på alt der, men det samme skjer på alt sammen. PC'en restartes bare!!!!

 

Bruker Windows XP pro. Please hjelp meg!!!

Kommer ikke inn på PC'en! Er hos en venn =/

 

Hilsen

fortvila =\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å gå inn i BIOS og sett CD-stasjonen din som første prioritet ved booting, og putt Windows CD-en din i CD-stasjonen. Deretter forsøker du å installere Windows på nytt.

 

Edit: For å kunne hjelpe deg best mulig hadde det også vært fint om du kunne fortalt litt om når og hvordan dette skjedde. Hadde du nylig endret i hardware? Nylig installert programmer?

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Prøv å gå inn i BIOS og sett CD-stasjonen din som første prioritet ved booting, og putt Windows CD-en din i CD-stasjonen. Deretter forsøker du å installere Windows på nytt.

 

Edit: For å kunne hjelpe deg best mulig hadde det også vært fint om du kunne fortalt litt om når og hvordan dette skjedde. Hadde du nylig endret i hardware? Nylig installert programmer?

Ingen spesielle endringer.

 

Men moren min har enormt mye hun ikke vil ha slettet, så derfor er vel reinstallering noe man burde unngå. Skolearbeid.

 

Har også hørt at mange programmer ikke vil fugere etter en reinnstallering av Windows. True ? :no:

Lenke til kommentar

Reinstallering av Windows er ikke det samme som formatering, alle filer vil fortsatt være mulige å gå tak i. Når du reinstallerer Windows blir kun filene som tilhører Windows bli installert på nytt.

 

Selvfølgelig fungerer programmene etter reinstallering av Windows, så lenge du laster ned driverne på nytt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...