Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kombat-Kaare: shadowpriesten skal levle så fort som mulig er hva shadowpriesten dere diskuterer skal ;)

7349053[/snapback]

Og det gjør han med høy spirit, da presten sent om aldri får noen nedetid.

Skrevet
Hvorfor sier "alle" at man må respecce holy for å heale i 60-instancer?

Jeg dinget nylig 60 så jeg har ikke fått prøvd så mye, men det har funket supert i UBRS og Strat som shadow. Har 242+ healing.

7353403[/snapback]

Fordi UBRS ikke er det samme som Blackwing Lair.

7419436[/snapback]

Virkelig?

Jeg snakker ikke om raiding.

Skrevet
Unbreakable Will eller Wand Specialization? Blir nok PVP frem mot BC.

7436813[/snapback]

UW uten tvil, min mening;)

WS ville jeg tatt til grinding:) bare litt ekstra dmg når du wander, noe jeg føler jeg gjøre _mye_ med presten. Men i pvp ville jeg klart gått for UW :yes:

Skrevet

Wand er greit til grinding, men i allefall jeg synes det er artigere med mindblast/minflay hele veien ned til 0% :p Det er ikke så manaeffektivt though, men snille mager gjør hverdagen min lettere:D

og Islanbadsj: lag en application!

Skrevet
Wand er greit til grinding, men i allefall jeg synes det er artigere med mindblast/minflay hele veien ned til 0% :p Det er ikke så manaeffektivt though, men snille mager gjør hverdagen min lettere:D

og Islanbadsj: lag en application!

7436921[/snapback]

Tullete med mindflay ned til 0%, fordi du er inne i 5-sekundersregelen når Spirit Tap slår inn, noe som er fy-fy.

Skrevet

Huff, sliter litt her nå, koser meg i guildet mitt, vet ikke hvordan folka i Provìdence er. Sliter liksom med å tro at de kan være enda kosligere enn folka i NS, (internt med meg selv) kommer til å savne så mange. Staffy, Cim, Sagi, Halgir, Flavor, Lightsoul, Ric, Aphzael, Arod, Driandi, Samael, Tigge, Nogger, Krydda, Arendo, Miraculixx, Duskdweller, Irwin, Izmae, Jex and the list goes on. :p

Skrevet

Kombat-Kaare - for maks mana effiktivitet er det så klart ikke lurt, men det er veldig mye artigere enn å vente på at wanden (og sw:pain så klart) skal drepe moben.

Islanbadsj - Vi er en veldig hyggelig om enn litt rar gjeng i Providence. Vi har absolutt ikke noe ZOMG EPIX PLXX holdning, fordi om vi så klart liker nye encounters og loot :p De fleste som er igjen i guilden nå er de som ikke dro til de såkalte "hardcore" guildene (lolcakes og D N D).

Vi sliter stortsett bare med attendence atm. derfor rekruterer vi flere :p

Du var vel medlem av Sol Legion med palaen din? da kjenner du sikkert igjen noen av de gamle medlemene :)

Skrevet
Noen som har en healing build å anbefale nå, med nye talenter og greier?

7438440[/snapback]

en grei healing build leter jeg også etter. lurer på om jeg skal specce pain suspression eller ikke.. og om PI er verdt det....

Skrevet
Du var vel medlem av Sol Legion med palaen din? da kjenner du sikkert igjen noen av de gamle medlemene :)

7438508[/snapback]

Det gjør jeg nok, skulle likt å bare hatt en trial på en måte, for å se om jeg likte meg eller ikke. Så om jeg ikke likte meg kunne jeg eventuelt gått tibake til NS. Spørs om noen av guildene godtar det da. :p

Skrevet
en grei healing build leter jeg også etter. lurer på om jeg skal specce pain suspression eller ikke.. og om PI er verdt det....

7438519[/snapback]

Det var da fryktelig langt ned i Discipline, da :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...