superreven Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg har anvist til min hl2 .exe (Path to executable) og går å henter min demofile, men da jeg prøver å spille den får jeg error: "Could not copy demo-file: The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect." Link til en tråd hos catch-gamer der jeg har lagt ut bilder (men ikke fått hjelp): her Endret 4. februar 2005 av superreven
ASDASDKL2131 Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 SK Player fungerer vel ikke sammen med HL2? Og jeg forstår heller ikke hvorfor folk absolutt må bruke andre programmer for å spille av demoer. Playdemo demo.dem er en fin kommando.
GoldlaXiE Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 SK Player fungerer vel ikke sammen med HL2? Og jeg forstår heller ikke hvorfor folk absolutt må bruke andre programmer for å spille av demoer. Playdemo demo.dem er en fin kommando. Men der går det ikkje an å spole.. trur ikkje det finns noko kommando/program for det til cs:s..
superreven Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvilket program er det da man bruker for å lage .avi/mpeg o.l. filer av demo (.dem) filene? trodde det var SK Player man brukte til det? Ellers så er vel tanken med SK Player at man kan spole og redigere demoer med den... eller? edit: og det er en cs:s demo - ikke hl2 Endret 4. februar 2005 av superreven
ASDASDKL2131 Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Om du vil ha mulighet til å spole bruk kommandoen viewdemo istedenfor playdemo. Ikke sikker på om CS:S/HL2 har støtte for denne kommandoen enda. Og nei, SK Player er kun et program for å spille av demoer for de som er for late til å bruke playdemo i console selv. Om du vil ha .avi må du først gjøre om til .bmp filer (hint: startmovie) og deretter sette de sammen med f.eks Videomach. Og jeg er nok engang ikke sikker på om CS:S støtter disse kommandoene. Alternativet da er Fraps (sucky-sucky). Endret 4. februar 2005 av XoRc
superreven Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Om du vil ha mulighet til å spole bruk kommandoen viewdemo istedenfor playdemo. Ikke sikker på om CS:S/HL2 har støtte for denne kommandoen enda. Og nei, SK Player er kun et program for å spille av demoer for de som er for late til å bruke playdemo i console selv. Om du vil ha .avi må du først gjøre om til .bmp filer (hint: startmovie) og deretter sette de sammen med f.eks Videomach. Og jeg er nok engang ikke sikker på om CS:S støtter disse kommandoene. Alternativet da er Fraps (sucky-sucky). Dette "startmovie" er det et program eller? Har søkt etter det på nett, men kan ikke finne noe...
ASDASDKL2131 Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Nei, startmovie er en kommando i spillet. Les en av sticky-postene over her om CS 1.6 filmer etc.
A.J Green Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har laget et klipp med source. Det er null stress. Mener å huske at man måtte bruke omtrent samme kommandoer som i i 1.6 altså viewdemo "demo" uten " og Startmovie "hvaduvilbildeneskalhete" 30 igjen uten " Man finner fort ut om kommandoene er litt annerledes. PS mener å huske at bildene kommer ut som tng eller png eller no lignende. dette gjør ingenting, videomach takler dette også--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå