Gå til innhold

Stor ytelses forskjell på AMD A64 300+ å 3200+?!?!


Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I mine øyne er det heller liten forskjell, du kan fint klokke en AMD64 3000+ opptil 3200+ hastighet. Så jeg for min del ville valgt 3000+ versjonen. wink.gif

 

Har gjort det...=)

Har bestilt et epox HK AMD A64 3000+ prossessor å Geforce 6600GT pluss en q-tec!!!! 450W strømforsyning..:p

Lenke til kommentar
I mine øyne er det heller liten forskjell, du kan fint klokke en AMD64 3000+ opptil 3200+ hastighet. Så jeg for min del ville valgt 3000+ versjonen. wink.gif

 

Har gjort det...=)

Har bestilt et epox HK AMD A64 3000+ prossessor å Geforce 6600GT pluss en q-tec!!!! 450W strømforsyning..:p

Godt valg av Hovedkort,CPU,Skjermkort, i mine øyne bør du unngå da Q-Tec heller er av dårlig kvalitet. Ville for all del kostet på meg en annen str.fors, f.eks denne: bZerk 500watt ;)

Endret av Deuce
Lenke til kommentar
Godt valg av Hovedkort,CPU,Skjermkort, i mine øyne bør du unngå da Q-Tec heller er av dårlig kvalitet. Ville for all del kostet på meg en annen str.fors, f.eks denne: bZerk 500watt wink.gif

 

Har tatt bort den strøm forsyninga etter at jeg hørte med min broder som sa at q-tec kunne finne på å svi av HK å HD vis den var i litt krangle humør(PMS):...:p

Han mente at min Enermax 350W strømforsyning mest sannsynlig ville klare å drive makkverket...

Å vis ikke så kunne jeg jo bare ofre en HD å en DVDrom i ei uke t jeg fikk meg en ordentlig PSU!

 

Men jeg er litt redd for minne mitt da han sa at Nforce chip settene hadde en tendens til å ikke kommme overens med TwinMos rammen min...:(?! har hørt andre si dette også!

Noen som har erfaringer med dette HK`et``???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...