Gå til innhold

Nytt vifteløst vannkjølingssett på markedet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hadde vært über alles å finne en test av dette kitet, men det virker jo i likhet med TTs andre vannkjølingsprodukter veldig ferskt på markedet. Får faktisk bare treff hos psdata når jeg søker på cl-w0011 på google.

Det som forhåpentligvis er positivt med denne dildoen er at aluminiumet er anodisert, slik som jeg forstår Zalman Reserator ikke er. I tillegg kan man gjemme pumpa inni kabinettet, for å få vekk litt støy.

Var det ikke du som trengte anodisert aluminium for å koble inn harddisk-kjøleren din i vannkjølinga, ATWindsor ?

Skrevet
Hmm, hadde vært über alles å finne en test av dette kitet, men det virker jo i likhet med TTs andre vannkjølingsprodukter veldig ferskt på markedet. Får faktisk bare treff hos psdata når jeg søker på cl-w0011 på google.

Det som forhåpentligvis er positivt med denne dildoen er at aluminiumet er anodisert, slik som jeg forstår Zalman Reserator ikke er. I tillegg kan man gjemme pumpa inni kabinettet, for å få vekk litt støy.

Var det ikke du som trengte anodisert aluminium for å koble inn harddisk-kjøleren din i vannkjølinga, ATWindsor ?

Trengte og tengte, det var mer løse planer fra min side om å kjøpe hd-kjøling, og iomed at alle kjølerene jeg fant som var innen rimelighetens prisgrenser var av alu, så kunne jeg potensielt få ett problem.

Ifølge http://www.zalmanusa.com/usa/product/view....idx=63&code=021

Så er aluminumet på resiratoren anodisert. Og pumpa der er inne i reservoaret og bårker visstnok ingenting i praksis. I tillegg er den pumpa omtrent dobbelt så kraftig.

Problemet med den er om noe går i stykker. Pluss at den er dyrere, skulle gjerne ha sett en head-on test mellom disse to.

AtW

Skrevet (endret)

Trengte og tengte, det var mer løse planer fra min side om å kjøpe hd-kjøling, og iomed at alle kjølerene jeg fant som var innen rimelighetens prisgrenser var av alu, så kunne jeg potensielt få ett problem.

Ifølge http://www.zalmanusa.com/usa/product/view....idx=63&code=021

Så er aluminumet på resiratoren anodisert. Og pumpa der er inne i reservoaret og bårker visstnok ingenting i praksis. I tillegg er den pumpa omtrent dobbelt så kraftig.

Problemet med den er om noe går i stykker. Pluss at den er dyrere, skulle gjerne ha sett en head-on test mellom disse to.

AtW

Har du sett videotesten på 3dgameman ? Synes pumpa hørtes ganske greit, jeg...

Hadde vært fett med en head-on ja, kanskje noe for overklokking.no ?

Edit: Bli med og mas i denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=372632&hl=

Endret av Saftis
Skrevet
fin den, men jeg likte designet på reseratoren bedre..

kom over dette på thermaltake :p

"0dB Design: Silent fanless radiator without fan"

Hehe 0 db OG stille? Og desstuen fanless OG without fan. Er ikke måte på hvor mange features det er i det kabinettet :)

AtW

Skrevet

Dildoen :p

Når du ser disse løsningene "live" så virker en stor radiator liten...

Skrevet

Synes "Raketten" ser fin ut jeg, kommer nok i "løssalg" etterhvert, som f.eks pumpen og radiatoren allerede er...

ATW: Du må legge ut litt bilder og litt blings bling på den første posten :)

Skrevet

Jepp , det hadde vært veldig greit å vite hvor effektiv Reseratoren er i forhold til Thermaltake sin Aluminiums dings.

Det jeg er mest ute etter er :

Watt disipasjons effekt på Begge.

Temperatur curve i forhold til watt.

Max Temperatur over lengre tid 7 dager 24t.

Også veldig viktig hvor høyt disse kan greie å løfte vannet og eventuelt hvor lange slanger man kan ha før pumpen ikke greier å frakte vannet.

Eventuelt ytelse med høy flow rate pumper (Thermalthake har kun 120l/t mens reserator lå på 240l/t).

Skrevet
Synes den så litt billig ut... Reseratoren har stil og klasse :cool:

Hehe, vet ikke om jeg vil kalle ett gigantisk blått tårn for "stil og klasse" men litt mer stil en thermaltake sin har den ihvertfall :)

AtW

Skrevet
Synes den så litt billig ut... Reseratoren har stil og klasse :cool:

Hehe, vet ikke om jeg vil kalle ett gigantisk blått tårn for "stil og klasse" men litt mer stil en thermaltake sin har den ihvertfall :)

AtW

liker den minimalistiske stilen til reseratoren... vel, den ville vært minemalistisk i et blått rom iallefall! Dessuten er designet på kobberblokken som TT settet benytter seg av "out of date" og bevist særdeles lite effektivt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...