Gå til innhold

FarCry film annonsert! Skrekk&Gru!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud. Ska lages film av doom3,bloodrayne,farcry,hitman og halo.

Ka faen e neste?!?!?!

"ka ska vi lage nå, skjef?"

"jo, vi kan lage eh........world of warcraft og gta:san andreas"

"genialt!!!"

 

:no:

 

EDIT: Glemte Max payne, det eneste som kan bli bra.

Faktisk laget "Grand Theft Auto" http://www.imdb.com/title/tt0076100/

hehe. Men tror ikke det har direkte sammenhenger med GTA, uten om stjele biler :p

 

Men så denne filmen i video sjappa, og der var det samme logo/skriften som er brukt på spillet.

Endret av warillion
Lenke til kommentar
Altså, hvor ensformig hadde det ikke vert om man bare gikk rundt og plaffet ned folk? Monsterene setter stemning i spillet! Er så UTROLIG skummelt når du ser en skygge, eller hører en lyd, og 2 sekunder etterpå hopper den en jævel i trynet på deg! Og det er ikke spesielt u-realistisk heller. Med tanke på at "vi" befinner oss i 2021 eller noe sånt. Sikkert noen som driver og forsker på mutasjoner o.l.

Også er det artig når monstrene dreper andre mennersker også, ikke bare deg liksom.

De gjør jobben så mye lettere for deg :p

Husker en plass der jeg kunne snike meg bort og åpne lukene til monstrene mens det var masse fiender i samme rommet :D

Lenke til kommentar
Altså, hvor ensformig hadde det ikke vert om man bare gikk rundt og plaffet ned folk? Monsterene setter stemning i spillet! Er så UTROLIG skummelt når du ser en skygge, eller hører en lyd, og 2 sekunder etterpå hopper den en jævel i trynet på deg! Og det er ikke spesielt u-realistisk heller. Med tanke på at "vi" befinner oss i 2021 eller noe sånt. Sikkert noen som driver og forsker på mutasjoner o.l.

Problemet er ikke at det eksisterer monstre, men at de er så utrolig elendig designet. At det finnes monstre på øya, kom vel ikke som en overraskelse på noen. Det som sjokket meg, var hvor utrolig kjipe de var:

 

- De ser stygge ut (Rakett-mutanten ser jo bare latterlig ut)

- De er altfor gode (Ett slag fra ape monsteret og du mister halve helsa di)

- De er kjedelige å sloss imot (Et viktig moment. Det er ikke underholdende å bekjempe slike fiender. Her er det mye mer underholdende med intelligente leiesoldater)

- De er for mange (Mange av brettene ødelegges av at mutantene pumpes ut overalt)

 

Men jeg er enig i at monsterene er viktige for historien og spillet. Derfor er det en ekstrem skam at Cryteck ikke brukte mer tid på de. Jeg vet at når mange av spillerne skal trekke frem negative sider ved Far Cry, så blir monstrene gjentatt. I starten synes jeg faktisk mutantene var skumle (særlig de ape-jævlene som kom hurtig frem i mørke omgivelser), men desverre overbrukte de dem og skremselseffekten gikk bort.

 

En skam etter min mening, for Far Cry er et ganske lekkert spill ellers.

Lenke til kommentar
Herregud. Ska lages film av doom3,bloodrayne,farcry,hitman og halo.

Ka faen e neste?!?!?!

"ka ska vi lage nå, skjef?"

"jo, vi kan lage eh........world of warcraft og gta:san andreas"

"genialt!!!"

 

:no:

 

EDIT: Glemte Max payne, det eneste som kan bli bra.

Ja og når Max Payne komemr så skal den faen meg Quentin Tarantino som kjører show eller så blir alt nekt !

Lenke til kommentar
Problemet er ikke at det eksisterer monstre, men at de er så utrolig elendig designet. At det finnes monstre på øya, kom vel ikke som en overraskelse på noen. Det som sjokket meg, var hvor utrolig kjipe de var:

 

- De ser stygge ut (Rakett-mutanten ser jo bare latterlig ut)

- De er altfor gode (Ett slag fra ape monsteret og du mister halve helsa di)

- De er kjedelige å sloss imot (Et viktig moment. Det er ikke underholdende å bekjempe slike fiender. Her er det mye mer underholdende med intelligente leiesoldater)

- De er for mange (Mange av brettene ødelegges av at mutantene pumpes ut overalt)

 

Men jeg er enig i at monsterene er viktige for historien og spillet. Derfor er det en ekstrem skam at Cryteck ikke brukte mer tid på de. Jeg vet at når mange av spillerne skal trekke frem negative sider ved Far Cry, så blir monstrene gjentatt. I starten synes jeg faktisk mutantene var skumle (særlig de ape-jævlene som kom hurtig frem i mørke omgivelser), men desverre overbrukte de dem og skremselseffekten gikk bort.

 

En skam etter min mening, for Far Cry er et ganske lekkert spill ellers.

Ja, jeg kan si meg enig i det der med mutantene med "rocketlaunchere".

Er enig i at det blir _litt_ for teit.

 

Men ape-monsterene skal man ikke klage på. Jeg syns

faktisk de er geniale! De har en slik "vill" ai, altså, de går etter det de hører. Spilte Far Cry for ei stund sida, og var komt til en bygning.

 

Gikk inn, drepte alle folka som var der, og så meg litt rundt før neste dør. Skøyt noen skudd nedi bakken, og lette videre etter det som var å lete etter. Plutselig snur jeg meg og der hopper den en slik "ape-mutant" rett i tryne på meg. Altså, de må ha hatt nok AI til å høre lyden av Colten min, og finne vei opp trappa og inn døra, noe som er ganske tøft!

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan si meg enig i det der med mutantene med "rocketlaunchere".

Er enig i at det blir _litt_ for teit.

 

Men ape-monsterene skal man ikke klage på. Jeg syns

faktisk de er geniale! De har en slik "vill" ai, altså, de går etter det de hører. Spilte Far Cry for ei stund sida, og var komt til en bygning.

 

Gikk inn, drepte alle folka som var der, og så meg litt rundt før neste dør. Skøyt noen skudd nedi bakken, og lette videre etter det som var å lete etter. Plutselig snur jeg meg og der hopper den en slik "ape-mutant" rett i tryne på meg. Altså, de må ha hatt nok AI til å høre lyden av Colten min, og finne vei opp trappa og inn døra, noe som er ganske tøft!

Ja, i starten er jo de ape-jævlene jævlig kule å sloss imot. De er skumle og raske som få. Men det er etterhvert jeg synes det blir for mye av det gode.

Endret av Campari
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
andre konverteringer som vi helst ikke vil se

 

Doom (The Rock :wallbash:  :wallbash: )

Spy Hunter

Crazy Taxi

Deus Ex

Dead or Alive

Driver

Silent Hill

Splinter Cell

Tekken ( :cry: )

hehe, både silent hill og dead or alive er i produksjon ;)

håper ikke at Tekken blir like drlig som Mortal Kombat filemene. de er latterlige. de mest dårligste filmene jeg har sett.

 

har tro på at Doom kan bli bra å tror at the rock vil passe fint in i rollen

Lenke til kommentar

Mel Gibson spiller da ikke i noen Max Payne film! Hvor i huleste har du det fra?

 

BTW: Payback ja... DRITTFILM!

 

 

 

 

 

 

 

 

ELSKER DEN! :love:

En av de beste filmene av den typen jeg noen gang har sett.

"Porter!" :wee:

 

EDIT:

Hvis de holder seg til historien til FarCry så kan den filmen bli bra.

Hæ? Du mener den historien med at en eks-marinesoldat kjører ei dame ut til ei øde øy i båt og så nesten dør da båten blir sprengt for så å drepe en trilliard leiesoldater fra ingensteds og så en zilliard monstre og til slutt finner ut at det er en gal tysk vitenskapsmann som prøver ta over verden med disse apene? *Puste inn hardt og leeeeeenge*

Er det DEN historien du mener på? Hvordan kan du se at en slik historie vil passe inn i en film? :huh:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=15/09/2005 : 00:05] EDIT:
Hvis de holder seg til historien til FarCry så kan den filmen bli bra.

Hæ? Du mener den historien med at en eks-marinesoldat kjører ei dame ut til ei øde øy i båt og så nesten dør da båten blir sprengt for så å drepe en trilliard leiesoldater fra ingensteds og så en zilliard monstre og til slutt finner ut at det er en gal tysk vitenskapsmann som prøver ta over verden med disse apene? *Puste inn hardt og leeeeeenge*

Er det DEN historien du mener på? Hvordan kan du se at en slik historie vil passe inn i en film? :huh:

jeg liker nå historien, kanskje det bare er meg men men

Lenke til kommentar

Kort og godt SPILL TAR SEG SOM OFTEST IKKE UT PÅ FILM!

Følte bare jeg måtte få det ut :roll:

En film historie bør ha en mye mer kompleks historie enn de fleste spill.

Men noe som kunne blitt bra er splinter cell på film, kan vell bli på linje med andre :love: Tom Clancy filmer :love:

 

 

hehe en liten skriveleif der :p

Endret av Grabby
Lenke til kommentar
[iC,16/09/2005 : 21:59]
Kort og godt SPILL TAR SEG SOM OFTEST IKKE UT PÅ SPILL!

Følte bare jeg måtte få det ut  :roll:

En film historie bør ha en mye mer kompleks historie enn de fleste spill.

Men noe som kunne blitt bra er splinter cell på film, kan vell bli på linje med andre  :love: Tom Clancy filmer :love:

Om spill ikke tar seg ut på spill, hva tar de seg egentlig ut på da? :huh:

ditto :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...