Plomma2 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hei. Jeg er ikke heeelt sikker på reglene for å opprette tråder i denne delen av forumet, men jeg prøver. Jeg har fått skikkelig 80/tidlig 90-talls dilla i det siste. Går mye i alphaville, Mike and the mechanics osv, så kanskje en tråd der vi ramser opp det beste vi kan? Kjør på. (eller steng hvis jeg har oversett en "beste sanger tråd")
Migr Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Klart det the cars! visst de er fra 80-tallet men eg tror no det
sixx Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Manowar er ganske bra fra 80 tallet da !! Fighting the world!!!!
knert Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Europe - Final Countdown. Låten over alle -talls låter
razh0r Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Danzig - Mother Metallica-sangene.. Mange flere..
Der Kommissar Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Her er en liten liste, legger på om jeg kommer på mer Nick Kershaw - The Riddle Rock Steady Crew - Hey You, The Rock Steady Crew Det meste fra Run-Dmc Gary Newman - Cars Og ikke minst: FALCO! Endret 3. februar 2005 av Mr. Jenssen
kiske Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Europe - Final Countdown. Låten over alle -talls låter ja! og resten av låtene fra de gutta! TNT Van halen helloween!!! (de tre første albumene er bare geniale....KISKE og KAI!!)
Winters Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Danzig - Mother Metallica-sangene.. Mange flere.. Den er nå fra 92-93?
Acrid Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Judas Preist - Painkiller Den er fra 1990 *pirk pirk*
Zardoz Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Første halvdel av 80-tallet var en gullalder for pop, f.eks. Human League, Talking Heads, Japan, Eurythmics, Simple Minds og Frankie Goes to Hollywood. Disse her er mye bedre enn mye annet fra den tiden.
Ṱormod Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Reo speedwagon - Keep on loving you Run DMC - Rockbox/walk this way NWA - Straight outta compton
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå