anon12234 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 kanskje noen allerede har blitt lvl 60 også, men kom over denne lekkerbisken i IF og kunne ikke dy meg uten å ta et par screenies.
~~Undertaker~~ Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Flere enn du tror er lvl 60 allerede...
ahpadt Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hehe, ja. Mange nærmer seg lvl 60 nå. Første som jeg vet om som ble det er "Tong". En i guildet mitt er lvl 51 også...
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er faen meg ikke normalt å være lvl 60 etter 2 uker!!
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Men viss det er "Beta Server" så har jo folk fått karakterene sine overført fra CB til denne serveren
Loeve Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er faen meg ikke normalt å være lvl 60 etter 2 uker!! Det var jo en koreaner som ble level 60 på tre dager i US closed eller open.
ahpadt Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er faen meg ikke normalt å være lvl 60 etter 2 uker!! Det var jo en koreaner som ble level 60 på tre dager i US closed eller open. 11 dager, takk.
Loeve Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Vel, en kar har blitt level 60 på tre dager, det er jeg ganske sikker på. Om det var retail eller beta er jeg dog usikker på.
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Vel, en kar har blitt level 60 på tre dager, det er jeg ganske sikker på. Om det var retail eller beta er jeg dog usikker på. Ikke mulig.
Solid Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er jo å kaste bort ett godt spill. Ærlig talt så må man bruke litt tid på det.
Loeve Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Vel, en kar har blitt level 60 på tre dager, det er jeg ganske sikker på. Om det var retail eller beta er jeg dog usikker på. Ikke mulig. Jeg ble level 16 på 6 timer, med en del crafting og småfjas, så jeg vil tro det er mulig for en utrolig aktiv spiller med mange venner online. Og jeg hadde ingen erfaring med å spille mage fra før av, samt at det var den tredje gangen jeg prøvde spillet.
Hammertime Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 En koreaner som ble level 60 på 3 dager i retail, du kan lese om det i Onyxia-tråden på worldorfwarcraft.com
Plexius Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hva faen er vits med å spille det hvis du kommer til lvl 60 etter tre dager? da er du vel ferdig med alt innen en måned
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det kan jo hende at de har overført character da, det er over 4stik i guildet mitt som er lvl 60, og det er ganske ofte at jeg støter på lvl characters...
Plexius Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Fulstendig klar over at et mmorpg ikke tar slutt (har spillt DAoC) men det blir jo begrenset med ting du kan gjøre etterhvert som du får gjort det som er å gjøre DAoC hadde Realm vs. Realm (RvR) system sånn at du alldri gikk lei.. men hva er det med wow som er like kjekt år etter år ?
Bytex Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Tenk så fælt det blir for disse ubergamerne når betaen tar slutt, de får en krass mail om at alle karakterer og items slettes, og at de faktisk må BETALE for å få spille mer..gråt og tenders gnidsel osv etc etc. Det var et leserinnlegg i forrige PC Gamer UK der en fyr klagde huden full over at Blizzard kunne bare slette en karakter som han hadde brukt utallige timer på å bygge opp, at livet hans var uten mening osv. Men det han ikke tenker på er at det faktisk er GRATIS å spille beta, så man har ikke akkurat klage-rett da når betaen er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå