eoj_ Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hei. Jeg har nettopp skaffet meg UT2004 men jeg får bare opp en feilmelding Når jeg prøver å spille det. Se vedlagt bilde. Espen
Toa Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 E:\ ? Er det en HD eller prøver du å starte det rett fra CD?
Gjest Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Har du akkurat installert det? Ellers kan det være verdt bryet å foreta en reinstallasjon. Forsøk eventuelt også aller siste patch fra for eksempel her. Har du forresten lagt inn SP2?
eoj_ Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 E: er en HD Har ikke akkuratt instalert det nei. Har SP2 også.
eoj_ Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Nå fikk jeg mld om at cdkeyen var invalid og at jeg måtte reinstalere spillet. Dette blir vanskelig fordi jeg ikke har cdene Noen som vet et annet sted jeg kan putte inn cdkey en??
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Nå fikk jeg mld om at cdkeyen var invalid ogat jeg måtte reinstalere spillet. Dette blir vanskelig fordi jeg ikke har cdene Noen som vet et annet sted jeg kan putte inn cdkey en?? Altså, har du spillet pirat kopiert?
Djevlen Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 [iC,02/02/2005 : 17:32]Altså, har du spillet pirat kopiert? Det er vel innlysende? E: er en HDHar ikke akkuratt instalert det nei. Han har ikke installert det og han har ikke cd'ene. Ganske så sikker på at dette er en piratkopi.
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 [iC,02/02/2005 : 17:32]Altså, har du spillet pirat kopiert? Det er vel innlysende? E: er en HDHar ikke akkuratt instalert det nei. Han har ikke installert det og han har ikke cd'ene. Ganske så sikker på at dette er en piratkopi. Okaj, da er det vel bare èn ting å gjøre da...?
Simen1 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Stengt grunnet brudd på retningslinje nr 8. Les og forstå retningslinjene før du poster noe igjen. Det skulle du gjort da du godtok retningslinjene ved registrering.
Anbefalte innlegg