misfit Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Kan jeg spille counterstrike/steam (halflife2) med modem connection? jeg vet at bredbånd er best men er det teknisk mulig og spillbart med modem? Takk for svar.
DevN Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det er nok mulig, men noen god spilleopplevelse er det tvilsomt. Du vil nok ha høy ping, noe lagg, og slikt.
wunderbaum Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Selvsagt er det mulig, men som DevN sier; spillopplevelsen vil være dårlig, høy ping og lag.. Med mindre du finner en server med lav ping på da, men det er heller lite sannsynlig!
Zeph Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Om du har mulighet for det, prøv. Lån ein konto av ein kamerat og finn ein god server.
Uzumaki Naruto Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hvis du spiller 1.6 går det kanskje. Selv spiller jeg med isdn 64kb, med ca 60 i latency. På cs:s har jeg ca 100 i latency.
Plomma2 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Er bare å sette updaterate til 20 og cmdrate til 80. Burde gå sånn nesten.
Ksungam Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Sjølsagt går det ann hvis du rates haxxer. hvis du hva da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå