Gå til innhold

Corepad Magna vs. Ulti-Mat (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå banner jeg sikkert i kirken, men hva er galt med de gode gamle "tøymattene" til rundt 50,-? Har aldri hatt noe som helst problemer med dem i forhold til optisk mus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Corepad Magna var ikke helt venn med Razer Diamonback, imho...

Jeg trives veldig med denne kombinasjonen. Hva spesifikt er det du savner/misliker?

Når jeg dreger musen sakte og lett langs matten reagerer nesten ikke musepekeren, så visse små millimeter-bevegelser blir vanskelige, om man f.eks. har inne 2xzoom med awp i cs :)

ellers er jo både musen og matten kjempedigg, bare akkurat det som er irriterende. Opplevde ikke det samme når jeg testet musen med steelpad s&s

Skrevet
Corepad Magna var ikke helt venn med Razer Diamonback, imho...

Jeg trives veldig med denne kombinasjonen. Hva spesifikt er det du savner/misliker?

Når jeg dreger musen sakte og lett langs matten reagerer nesten ikke musepekeren, så visse små millimeter-bevegelser blir vanskelige, om man f.eks. har inne 2xzoom med awp i cs :)

ellers er jo både musen og matten kjempedigg, bare akkurat det som er irriterende. Opplevde ikke det samme når jeg testet musen med steelpad s&s

Hm, jeg opplever ikke samme problemet. Rart.

Skrevet (endret)

Corepad Magna er ikke helt venn med min Microsoft Wireless IM. 4.0, men det går helt fint med Diamondback. Hvis er interessert i Ulti-Mat, så selges den hos www.databutikken.com.

Pris: 333,-

Endret av Mongo FuRY
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet om andre steder man kan kjøpe Corepad Magna i Norge? Var innom Databutikken.com, men 168 spenn i porto er jo helt latterlig :(

Og er det noen som har prøvd den med Logitech MX-1000?

Mvh

Tummen

• 4 uker senere...
  • 1 år senere...
Skrevet

Corepad magna fungerer dårlig med MX1000, har testet den med 3 forskjellige, det blir hakkete.

og hører mange klager at den ikke fungerer med andre mus også, selv om MX1000 står som kompitabel er den overhode ikke det!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...