Gå til innhold

Ringenes herre - Nå også som bok

Villmink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen svensker har rippa Demo-EP'n til bandet mitt, og laga nfo-fil og greier. Der står det "Gothic Metal from Sweden". Kunne ikke vært mer feil :) Skal man først lage en piratrelease bør det gjøres litt bedre research i det minste som credit til skaperne av CD'n. Nuvel. Svensker er rare dyr.

Skrevet
Noen svensker har rippa Demo-EP'n til bandet mitt, og laga nfo-fil og greier. Der står det "Gothic Metal from Sweden". Kunne ikke vært mer feil :) Skal man først lage en piratrelease bør det gjøres litt bedre research i det minste som credit til skaperne av CD'n. Nuvel. Svensker er rare dyr.

LINK! :w00t:

Skrevet

LINK! :w00t:

Link denne, smarten! :tease:

Skrevet

Det står jo to email adresser på det bildet der. Noen har sendt utklippet til henne sammen med et par saftige svenskevitser, samt harde fakta om nøyaktig hvor lenge boka hadde vært ute osv da filmen kom? :yes:

Skrevet
Hvis jeg husker riktig var det der en april-spøk, noe som kom litt bedre fram når man leste hele artikkelen.

Da er saken oppklart. Hvis ikke hadde det vært ROFL ROFL LOL!

Skrevet

Jeg husker at jeg reagerte med forfærdelse da jeg rett etter den første filmen gikk i bokhandelen og så "fellowship of the ring" i bokformat med cover fra filmen... skjønt min første tanke var at de hadde laget en bok av film versjonen av storyen, ikke at det var den originale boka med film cover... :blush:

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

virkelig ingen som ser at det er ironisk skrevet?

Ser det er flere her som har tatt det opp, men den har vært oppe flere ganger på mange forum jeg har vært på. Og ingen ser det.

Endret av _Julenissen_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...