Gå til innhold

CL1558 som Underholdnings pc.


DocJ

Anbefalte innlegg

Det kan være mange grunner til at de ikke har svart. At f.eks at mailen ikke har kommet fram (ja, det kan skje.). Jeg har forresten sendt mail til netshop og dell før, og da fikk jeg svar ganske fort. Så det er nok en grunn til at de ikke har svart. Men er litt drøyt å si at Whitebox er mer kundeorientert pga av 1 mail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, jeg kjøpte først en maskin, det tok litt tid, men jeg fikk en cl50 til 10.000kr ifjor vår. så fikk jeg senere gratis oppgradering til dvd-brenner. så bestilte jeg cl1558 nå, det tok 1 uke, men returnerte fordi jeg vil ha større oppløsning, jeg misforsto hva cl1558 hadde. samme dag som den kom inn sendte de cl56 til meg, og den henter jeg imorra på posten.

 

det er ikke kun et engangstilfelle, jeg er generelt sett veldig fornøyd..

 

men ja, jeg innser at mange har vært uheldig, men jeg har skrevet mye med whitebox, og de har enorm pågang. det er vanskelig å kombinere et lite norsk firma med det faktum at de har lave priser, da blir det mer pågang enn de takler. jeg for min del har ikke noe problem med litt ekstra venting, når man får så gode priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...