Gå til innhold

Phantom konsollen? hvor blir den av?


nord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firmaet har finansproblemer og mangler rundt 20 millioner dollar for å lansere konsollen. Men de regner med å få den ute på markedet i løpet av våren. Selv tror jeg hele greia kommer til å floppe...

nå har de jo ventet såpass at de havner i skyggen til Xbox2 og PS3, så jeg er nok enig.

Lenke til kommentar

Her ser du hvordan den fantastiske Phantom ser ut på innsiden. Artikkelen finner du her.

 

Hjemmesiden til Phantom er forøvrig Phantom.net. De påstår "Game device"n skal være klar for markedet i 2005. Modellen som er avildet der har ihvertfall en mye lekrere kasse! :p

 

Jeg skjønner ikke strategien deres uansett fall, det lukter kamikaze lang vei.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Vel, Infinium Labs er godt igang med å tape en svært lite omfattende rettssak mot hardwaresiden HardOCP, som jeg er sikker på at enkelte av dere kjenner. De kjørte et stykke veldig morsom investigative journalism på grunnleggeren av Infinium, som viste at karen ikke har et korn rent mel i posen. Forrige gang jeg sjekket hadde Infinium noe slikt som 112 000 dollar i banken, hvilket etter dagens kurs er cirka 700 000 kroner. Knapt noe å lansere en konsoll med.

 

Kanskje det er på tide for Infinium å innse at de aldri kommer til å få noe stykke av konsollmarkedet via en underpowered set-top til å plassere under TV-en? Det eneste fornuftige med konsollen er tastaturløsningen ... om de begynte å selge den kunne de kanskje kutte litt av underskuddet?

Lenke til kommentar

Er dette liksom en helt ny utfordrer til nintendo, sony og microsoft? I tillegg til at den skal kunne spille gamecube og ps2 spill??

 

Hvis dette skal ha noe for seg, så burde den komme ut "for 6 mnd" siden... Nå framover våren mot E3 kommer det til å være så mye spekulasjoner rundt ps3 og xbox28nextbox eller hva den nå heter). Og etter E3... Damn.. kommer ikke til å få sove før de kommer ut....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...