Warlord Nazdreg Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) Æ satt her å tenkte på gamle spill når æ kom på at Abe's exoddus lå i skuffe på rommet mitt, derfor tenkte æ at æ sku installere det. Men etter installasjonen kommer det opp en error der det står: sorry, not supported om windows NT. Ka faen ska æ gjøre med det, eller e det ingenting æ kan gjøre? Endret 29. januar 2005 av Warlord Nazdreg
ehs5 Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) *Fjernet, advarsel utdelt* Endret 29. januar 2005 av psilocybe
Warlord Nazdreg Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 herregud, ingen som har hatt samme problem som kan hjelpe!!!?!!?!??!?!??!?!?!!
Deadringer Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 veld exe fila, høyreklikk -> egenskaper -> kompabilitet så velg win98
ehs5 Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 veld exe fila, høyreklikk -> egenskaper -> kompabilitet så velg win98 Funker ikke.
Warlord Nazdreg Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 veld exe fila, høyreklikk -> egenskaper -> kompabilitet så velg win98 Funker ikke. sant, dette plager mæ.......vil spille det, men faen. Går det ikke an?
ehs5 Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 herregud, ingen som har hatt samme problem som kan hjelpe!!!?!!?!??!?!??!?!?!! Så du ikke PMen min?
SR-71 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Sliter med samme problemet (meldingen: Oddworld Abe's Exoddus har et problem og må lukkes....) (Filen som stopper er en temp fil: Temp\34db_appcompat.txt) Er det noen som har forslag. jeg har prøvd å endre kompabilitet og sjekket ut oddworldforumer på nettet - kan ikke finne faq eller downloads som kan hjelpe bistand mottas med takk fra en noe frustrert legmann
Dragon Hunter Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Abe's Exoddus virket fint på min PC da jeg hadde SP1, men jeg har ikke prøvd det etter at jeg innstallerte SP2. Endret 5. mars 2005 av superseven
SR-71 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Takker for svar superseven kjører SP2, men skal det ha noe å si ? Er det noen som kjenner til tilsvarende problemer med andre spill etter installasjon av SP2, og fått disse til å virke med enkle knep ?
Dragon Hunter Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Takker for svar superseven kjører SP2, men skal det ha noe å si ? Er det noen som kjenner til tilsvarende problemer med andre spill etter installasjon av SP2, og fått disse til å virke med enkle knep ? Det er flere spill som ikke virker på SP2. NFS: HP2 virker visst nok ikke det heller... Har forøvrig hatt problemer med Abe's Oddysey etter innstalleringen av SP2.
ehs5 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg har hatt problemer med dette spilet både med SP1 og SP2. Edit: Abes Exoddus, altså. Endret 6. mars 2005 av ehs5
SR-71 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hva er det som gjør at det er flere spill som ikke virker med SP2 ? Er det ikke noe å gjøre med det ? Uten å avinstallere SP2 da...
TheOats Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg håper du snakker om LBA2, i så fall kan du prøve å laste ned en uofesiell patch her: http://el-muerte.student.utwente.nl/lba/fi...ms/Patches/200/ Det har jeg og det funka fett, men jeg har ikke sp2.
Windoge Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Det tok meg 5 sekunder å finne en løsning ved hjelp av et lite søk på Google.com. Forstår egentlig ikke hva som er så vanskelig med det. If you have the European version of the PC game Abe's Exoddus, chances are you can't play it on a PC that's running windows XP. IF that's the case, install the full game and then download this file (right click, save target as). Unzip, then replace this file with the exoddus.exe file in the folder where you installed the game. Run your game from your cd-rom, and everything should work. (Maybe some sound problems, and unclear opening images, but playing gives no problems to me.) http://users.telenet.be/Dieter.Hannes/Oddi...d_downloads.htm
ehs5 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Det svaret var ikke der for noen måneder siden. Edit: Men er egentlig det samme det samme som jeg foreslo for lenge siden. :/ Endret 22. mars 2005 av ehs5
stoff3r Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 prøvd å spille dette rett fra cd? det funket fint til meg. bare legg alt innholdet fra cdene på harddisken og klikk på exodus.exe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå